Ahad, Januari 24, 2016

Tak pelik beb kalau satu benda yang tak mustahil tu boleh berlaku dalam Politik. Jadi, jangan la kita rasa 'Teruja' bila perkara - perkara mustahil sedemikian berlaku didepan mata kita.

Dalam Politik ni, musuh bertahun - tahun, malah berabad lama pun boleh jadi kawan demi untuk merealisasikan hasrat masing - masing. Tinggal lagi, kita kena tengok permusuhan tu macam mana.

Sebagai contoh, hubungan Songsang diantara PAS dan juga DAPigs. Selama hari ini, kita pun sedia maklum dengan sifat DAPigs yang bukan sahaja Anti Melayu, tetapi mereka juga Anti Islam.

Dan PAS sendiri sedia maklum mengenainya. Tapi perkara itu boleh diendahkan sewaktu pembentukan Pakatan Haramjadah tu demi untuk menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional.

Dengan Melayu, Minum je la...
PAS yang terpedaya dengan 'Wayang Cina' yang dipaparkan oleh DAPigs telah di-TIPU secara terang - terangan. Mereka terpengaruh dengan janji konsensus seorang Peliwat bernama Anwar Ibrahim.

PAS akhirnya sedar bahawa mereka telah diperdaya oleh puak - puak DAPigs tu yang mempunyai agenda subversif mahu merampas kuasa demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Itu satu contoh benda pelik yang berlaku dalam Politik. Satu lagi benda pelik ialah sifat yang sering kali dipamerkan oleh pemimpin - pemimpin Politik tu sendiri. Adakalanya sangat 'Memualkan'.

Depan kita, pemimpin DAPigs tu boleh baca ayat Al-Qur'an. Tunjuk yang diorang nak mendekati Islam. Tapi bila orang Islam bercerita soal nak mempertahankan agama mereka, mula la diorang melenting.

Sudah pasti dikalangan pemimpin - pemimpin DAPigs tu akan melabelkan mereka yang nak mempertahankan agama Islam itu sebagai golongan agamawan yang Ekstremis yang Orthodoks.

Begitu juga dengan sesetengah pemimpin Politik lain. Didepan diorang tunjuk seolah - olah diorang ni 'Alim' dan 'Warak'. Tapi hakikatnya, diorang ni pengamal seks Songsang yang ditegah dalam agama.

Maka kesimpulannya, jangan la kita rasa pelik sangat tengok perangai sesetengah Ahli Politik yang suka main 'Wayang' ni. Apa yang perlu diutamakan ialah pemimpin yang benar - benar menjaga kebajikan rakyat. Bukan yang setakat pandai bermuka - muka!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping