Ahad, Januari 24, 2016

Hahaha!!! Memang tak tau malu sungguh Si Tian Chuak ni. Ada hati dia nak tunjuk Hero. Tapi akhirnya, dia sendiri yang dimalukan secara terang - terangan. Depan orang ramai pulak tu.

Nampak sangat la yang penyokong - penyokong PAS pun kenal siapa Si Tian Chuak tu. Diorang pun tau yang Si Tian Chuak tu tak ubah macam 'Sesumpah Jadian' yang suka bermuka - muka.

Kalau selama hari ini, kita pun tau yang Si Tian Chuak tu diantara pemimpin PKR yang paling Pro menyokong parti 'Periuk' pimpinan Si Mat Sabu tu. Kelibat dia ada dimana - mana.

Bahkan kita boleh nampak kehadiran Si Tian Chuak tu dalam mana - mana majlis yang dianjurkan oleh parti 'Periuk' pimpinan Si Mat Sabu tu. Jadi, tak pelik la bila dia kena 'Boo' depan orang ramai.

Dengar katanya, sewaktu Si Tian Chuak tu menyampaikan ucapan dia dalam perhimpunan yang diadakan semalam, penyokong - penyokong PAS dah memalukan Si Tian Chuak tu secara terbuka.

Mungkin Si Tian Chuak tu ingat, dengan cara dia tampil ke atas pentas dan menyampaikan ucapan tu dapat menjadikan dia 'Hero'. Tapi malangnya, lain pulak nasib yang menimpa diri dia.
Lebih memalukan Ahli Parlimen PKR Batu itu apabila ramai peserta majoriti besarnya penyokong PAS melaungkan “Tolak Amanah” yang merujuk kepada PAN ketika Tian Chua dengan angkuh menjerit “Tolak TPPA”. - lapor MyNewsHub
Tambah memalukan ialah apabila Si Mat Sabu tu yang dilaporkan turut berada dipinggir perhimpunan tersebut 'Kecut Buah Kerandut' nak tampil ke depan. Pandai pulak dia TAKUT ye.

Itu membuktikan bahawa kesan terhadap 'Pengkhianatan' yang telah dilakukan sebelum ini jauh lebih tebal jika nak dibandingkan dengan isu TPPA tu sendiri. Apa yang pasti, diorang ni hanya sekadar mementingkan Politik Peribadi diorang sendiri!!! 
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping