Isnin, Januari 04, 2016

Hahaha!!! Kelakar pulak tengok gelagat pemimpin parti Si Mat Sabu tu. Beria betul diorang nak mempertahankan BONTOT puak - puak DAPigs tu sampai UMNO pulak yang dipersalahkannya.

Dalam satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, salah seorang pemimpin parti Si Mat Sabu tu kata, dakwaan berkaitan isu Dana Kewangan DAPigs dari Israel tu adalah "cerita lama UMNO".
“Apakah Zuhdi telah ketandusan idea dan diberi pinjam idea itu oleh UMNO? Maklumlah ini zaman era baru kerjasama ‘you help me i help you’.
“Atau adakah Zuhdi diarahkan oleh UMNO? Dia merupakan insan yang sangat bertuah kerana walaupun bertahun-tahun menjadi Pengarah Strategi Pas, dia masih diboleh mengajar di universiti kerajaan UMNO.
“Sangat istimewa kedudukannya. Seperti dikatakan oleh Datuk (Seri) Najib (Tun Razak) dahulu, ‘you help me, i help you',” katanya menerusi satu kenyataan pada Sabtu.
Kenyataan itu dibuat hanya semata - mata untuk menutup kemaluan puak - puak DAPigs yang telah didedahkan sebelum ini. Dan ternyata, puak - puak DAPigs tu tak dapat nak menjawabnya.

Jika tidak, kenapa sampai hari ini puak - puak DAPigs tu masih tidak mengambil sebarang tindakan? Takkan diorang hanya sekadar pandai bercakap kosong je sedangkan pendedahan tu dah lama dibuat.

Itu yang buat kita heran. Yang buat pendedahan masa mula - mula dulu, bekas pegawai khas Si Tokong DAPigs tu. Kemudian isu tu dibangkitkan semula oleh salah seorang pemimpin PAS Pusat.

Jadi, macam mana pulak dia boleh tuduh kata UMNO yang punya kerja? Dah ketandusan idea sangat ke diorang nak mempertahankan bontot puak - puak DAPigs tu dari terus diserang?

Yang menjadi persoalannya sekarang, adakah pemimpin parti Si Mat Sabu tu sendiri ada mempunyai bukti kukuh untuk membuat tuduhan yang melibatkan UMNO dan juga pemimpin PAS tu?

ATAU, adakah dia diarahkan oleh DAPigs untuk membuat tuduhan tersebut? Maklum la, dalam era baru Politik diorang hari ini, 'You Help Me, I Help You'. Hakikatnya, dia sendiri pun hanya setakat mengikut Bontot dan jadi Barua DAPigs!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping