Jumaat, Januari 22, 2016

Pandai bercakap tapi TAKUT nak ambik tindakan yang sewajarnya. Itulah perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh puak - puak DAPigs tu selama hari ini. Diorang semua BACUL belaka.

Tak kira la dari peringkat mana sekali pun. Bermula dari peringkat atasan sampai la yang jadi wakil rakyat. Semuanya TAKUT nak ambik tindakan walaupun sebelum ni diorang kuat Menyalak.

Sebagai contohnya macam Si ADUN DAPigs Mentakab tu. Sebelum ni, dia sibuk menyalak kata nak ambik tindakan terhadap JAIP. Tapi bila dicabar untuk ambik tindakan tersebut, terus dia diam.

Begitu juga la dengan pemimpin - pemimpin DAPigs yang lain. Bila didesak suruh buktikan kenyataan yang diorang sendiri buat selama hari ini, semuanya pakat Kecut Buah Kerandut belaka.

Jika sebelum ini, Bekas Pegawai Khas kepada Si Tokong DAPigs tu mendakwa yang parti itu terima bantuan Dana Kewangan sebanyak RM 1.2 billion dari pihak Israel bagi membiayai perbelanjaan Pilihan Raya Umum.

Pendedahan yang dibuat oleh Bekas Pegawai Khas Si Tokong DAPigs tu dibuat 4 tahun lalu. Tapi, takde jugak sebarang tindakan yang diambil oleh puak - puak DAPigs tu terhadap pendedahan tersebut.

Perkara itu kemudiannya dibangkitkan semula oleh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS baru - baru ini. Ianya membuatkan puak - puak DAPigs tu mula panas punggung dan ugut nak ambik tindakan.

Tapi, bila disuruh puak - puak DAPigs tu saman Bekas Pegawai Khas kepada Si Tokong DAPigs tu dulu, mula la diorang menggelupor tak tentu arah dan meroyan macam orang hilang akal.

Puak - puak DAPigs tu pun mula la mengeluarkan alasan yang hanya bertaraf Longkang semata - mata untuk menutup kemaluan mereka yang sudah terdedah kepada umum secara terbuka.

Mula la diorang keluarkan kenyataan KONONnya Bekas Pegawai Khas kepada Si Tokong DAPigs tu takde sebarang jawatan dalam parti. Bahkan mereka kata dia BUKAN pegawai khas.

Persoalannya, jika benar Mohamed Razali tu BUKAN Pegawai Khas kepada Si Tokong DAPigs tu, kenapa sampai hari ini diorang masih lagi tak mengambil tindakan terhadap dia? Takkan nak suruh saman pun sampai tahap ketar lutut puak - puak DAPigs tu dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. dap tungguu bekas pk tu hilang kelayakkan saksi kot baru leh spin bab terima bantuan dana kewangan 1.2 b dari israel tu .. mcm spin
    n h tantawi tidak mohon maaf kpd lge ho ho ..
    politik dap licik daa air tenang jgn sangka tadak buaya.
    buaya darat takpe he he

    BalasPadam
  2. WA HINGAT...ITU MULAYU MASUK DAP. SEMUA MAKAN CARI. LIA OLANG MANA MAU HINGAT LIA PUNYIA BANGSA KA..LIA AGAMA KA. JANJI LIA PELUT KINYIANG. TATAK HAT PUNYIA.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping