Jumaat, Januari 22, 2016

Alamak ai!!! Malunya la. Ingatkan berani sangat. Rupanya spesis takde telur jugak dia ni. Kalau tayang kemaluan dalam Youtube berani. Bila dihadap ke Mahkamah, BACUL tak ingat dunia.

Inilah masalahnya dengan orang yang dididik dengan fahaman puak - puak Pakatan Haprak ni. Menyalak dalam laman media sosial, bukan main. Tapi dalam dunia Realiti, 'Buah Kerandut' pun takde.

Itulah yang terjadi kepada salah seorang penjilat setia puak - puak Pakatan Haprak tu apabila dia dihadapkan ke mahkamah. Tak sempat dibicara, dia dah cabut lari bercawat ekor.

Dan yang lebih memalukan lagi ialah apabila dia cabut lari, makwe dia sendiri pun dia tinggalkan terkontang - kanting keseorangan. Tak pasal - pasal je minah tu kena tanggung kerja Haramjadah dia.
Seorang saksi memberitahu Mahkamah Sesyen di Kuala Lumpur pihak Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (MCMC) mengesyaki blogger kontroversi Alvin Tan melarikan diri ke Amerika Syarikat bagi mengelak menghadiri prosiding perbicaraan kes terhadapnya.

Penolong Pengarah di Bahagian Penguatkuasaan dan Siasatan di MCMC, Akmal Hamdy Baharudin, 32, berkata ia berdasarkan laporan yang diperoleh daripada Polis Diraja Malaysia (PDRM).

"MCMC memohon kepada Interpol dan kemudian mengeluarkan 'Notis Merah' bagi mengesan dan membolehkan Tan ditangkap sekiranya dikesan memasuki mana-mana negara," katanya ketika pemeriksaan utama Timbalan Pendakwa Raya Wan Shaharuddin Wan Ladin.

Sebelum ini, Tan gagal hadir kali pertama ke mahkamah pada 13 Jun 2014 ketika sebutan kes itu. Mahkamah bagaimanapun mengeluarkan waran tangkap terhadapnya selepas gagal mengembalikan pasport yang dipohonnya bagi tujuan penggambaran dokumentari di Singapura.

Namun, mahkamah kemudian masih meneruskan perbicaraan terhadap bekas teman wanitanya, Vivian Lee, meskipun tanpa kehadiran Tan.
Mereka turut didakwa kerana menyiarkan gambar pornografi dalam laman Facebook sama mengikut subseksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 antara 9 malam 6 Julai 2013 dan 2 pagi 7 Julai 2013.

Eloknya dia kerat je 'Buah Kerandut' dia tu dan bagi anjing makan. Orang macam tu tak perlu kita nak bagi muka sangat. Paling tidak, Kerajaan perlu ambik tindakan tegas dan menghapuskan terus kerakyatan yang dia milik. Baru padan muka dia!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping