Ahad, Januari 03, 2016

"Appa kasi tolong sama Ah Chai. Jangan kasi malu sama wa..."
Heh! Heran jugak bila tiba - tiba je Si Tokong DAPigs yang selama hari ini lantang bercakap mengkritik itu ini yang dibuat oleh pihak Kerajaan boleh hilang suara dan hanya mendiamkan diri.

Walhal yang buat pendedahan mengenai hubungan DAPigs dengan puak - puak Rejim Israel tu sebelum ini pun bukannya orang lain. Sebaliknya, bekas pegawai khas yang dia lantik sendiri.

Jadi, kenapa yang hanya bercakap kata nak ambik tindakan undang - undang terhadap mana - mana pihak yang mendedahkan perkara tersebut secara terbuka ialah Si Apek Kit Siang tu pulak?

Adakah Si Tokong DAPigs tu dah tak berani nak bersuara dan mempertahankan diri dia? ATAU, adakah dia sendiri dah kehilangan 'Buah Kerandut' untuk mengambil sebarang tindakan?

Dalam pendedahan yang dibuat 4 tahun lepas, bekas pembantu khas Si Tokong DAPigs tu mendakwa dia biasa mengikuti rombongan DAPigs ke Singapura dan bertemu dengan Duta Israel.
"Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.


"Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa." - seterusnya...
Nah! Soalnya sekarang, kenapa  Si Tokong DAPigs tu hanya mendiamkan diri dari tuduhan yang dibuat 4 tahun lalu? Kenapa tidak dari dulu lagi dia mengambil tindakan yang sewajarnya? Setakat berani menyorok belakang bontot Si Apek Kit Siang tu je, baik tak payah!!!
KOTA KINABALU - Pemimpin DAP Lim Kit Siang sepatutnya menyaman bekas penasihat khas ketua menteri Pulau Pinang, Mohamed Razali Abd Rahman berhubung dakwaan DAP ditawarkan RM1.2 juta bilion dengan syarat pangkalan tentera Israel dibina di negara ini jika memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) yang lalu.

Presiden Pakatan NGO Pro BN (Pakatan NGO Pro-BN) Zulkarnain Mahdar berkata DAP tidak sepatutnya menyaman Pengarah Penyelidikan Pas Dr Mohd Zuhdi Marzuki kerana dakwaannya itu merujuk kepada kenyataan Mohamed Razali terhadap DAP empat tahun lalu.

Sepatutnya Lim Kit Siang dan DAP menyaman Mohamed Razali serta membuat laporan polis kerana memfitnah dan bukannya meminta bukti daripada Pro-BN termasuk Dr Zuhdi.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping