Khamis, Januari 07, 2016

Hahaha!!! Nampak sangat BACUL Si Tokong DAPigs ni. Kecut Buah Kerandut rupanya. Entah - entah, Buah Kerandut pun tak de. Kalau tengok pada lagak gayanya, macam la dia BERANI sangat.

Kalau hari tu, ayah dia tampil dalam satu kenyataan media yang berbaur ugutan, kononnya nak mengambil tindakan terhadap dakwaan yang dibuat oleh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS.

Dalam satu lagi kenyataan media, Si Apek Kit Siang tu kata peguam DAPigs akan memfailkan saman berhubung dakwaan mengenai Dana Israel berjumlah sebanyak RM 1.2 billion.

Tapi hari ini, nampak gayanya Si Tokong DAPigs pulak tampil mendedahkan kemaluan Si Apek Kit Siang tu dengan membuktikan bahawa keturunan dia terdiri dari 'Lelaki Bacul' belaka.

Jika dibaca kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu, nampak sangat macam diorang dah buat 'Pusingan U' dengan mencabar Dr. Muhd Zuhdi untuk tampil dengan bukti.
GEORGETOWN - DAP hari ini menyifatkan dakwaan Pas bahawa parti itu menerima dana RM1.2 bilion daripada Israel sebagai satu fitnah jahat bagi menimbulkan kebencian terhadap pemimpin bukan Islam.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata beliau tidak pernah berjumpa atau bersalam dengan pemimpin Israel di Singapura atau di mana-mana.

"Saya tidak faham mengapa DAP dikaitkan dengan Israel, saya tidak pernah jumpa dan salam dengan pemimpin Israel. Saya minta Pas kemukakan bukti mereka berhubung dakwaan ini," katanya kepada pemberita selepas majlis pelantikan 24 anggota Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) di sini, hari ini.

Sepuluh daripadanya dari DAP, lapan (PKR), dua (Amanah) manakala empat dari Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO).

Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, mengulas dakwaan Pengarah Penyelidikan Pas Pusat Dr Mohd Zuhdi Marzuki kononnya DAP ditawarkan RM1.2 bilion daripada Israel sekiranya memenangi pilihan raya umum Ke-13.

Mohd Zuhdi juga dilapor berkata antara syarat tawaran itu termasuk membenarkan pembukaan pangkalan tentera Israel di negara ini, jika DAP dapat menawan Putrajaya.


Guan Eng meminta Pas mengemukakan bukti berhubung dakwaan itu dan jika gagal, beliau tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang.
Kan nampak sangat yang Si Tokong DAPigs tu dah 'Kecut Buah Kerandut' dia. Kalau setakat pandai nak cabar orang je, baik tak payah. Kalau betul - betul berani, ambik la tindakan. Jangan la tunjuk sangat kemaluan tu pada orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping