Sabtu, Januari 02, 2016

Hahaha!!! Selepas masuk 5 tahun pendedahan yang dibuat oleh bekas pegawai khas Si Tokong DAPigs tu dilakukan secara umum, baru la puak - puak DAPigs ni nak ambik tindakan.

Persoalannya, kenapa baru sekarang DAPigs nak ambik tindakan? Adakah hanya kerana semata - mata perkara tu diungkit semula oleh salah seorang pemimpin PAS yang dibenci oleh mereka?

ATAU mungkin selama 5 tahun sebelum ini, puak - puak DAPigs tu masih lagi tercari - cari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang. Maka sebab itu diorang TAKUT nak ambik tindakan.

Tapi dek kerana perkara itu dibangkitkan oleh pemimpin PAS, maka DAPigs anggap inilah peluang yang TERBAIK untuk mereka memalukan parti yang didominasi oleh umat Islam tu. Dalam erti kata lainnya, baru sekarang DAPigs 'Terjumpa' Buah Kerandut mereka yang hilang!!!
PETALING JAYA – DAP akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang mengaitkan kononnya parti itu menerima tawaran kontrak sebanyak RM1.2 bilion daripada Israel.

Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, tindakan mengaitkan parti berkenaan mempunyai hubungan dengan Israel adalah satu fitnah bagi menjatuhkan parti berkenaan.

Kita (DAP) akan ambil tindakan terhadap pihak yang bertanggungjawab mengaitkan parti ini dengan Israel memandangkan ini semua dusta dan fitnah,” katanya ketika berucap pada Majlis Makan Malam Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan yang diadakan di Dewan Sivik Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), malam tadi.

Sebelum ini, Pengarah Penyelidikan Pas Pusat Dr Mohd Zuhdi Marzuki mendesak DAP menjawab dakwaan bekas Pegawai Khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Mohamed Razali Abd Rahman mengenai hubungan parti itu dengan Israel.


Menurut Mohd Zuhdi, tiga dakwaan tersebut ialah DAP mendapat latihan strategi politik, pemimpin DAP dikatakan menemui wakil kedutaan Israel di Singapura dan DAP ditawarkan dana politik oleh Israel.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. BETULLAH MOHAMAD RAZALI BEKAS PEGAWAI KHAS LGE CAKAP. YAHUDI TU SUROH..KALAU NAK DAPAT IDEA..MASUK JAMBAN. BARU KELUAR IDEA. LIM KIT SIAL NGAN ANAKNYA YANG LEMBAM KIRA 123 PUN TAK TAU...BARU DAPAT IDEA MAU SAMAN. 2.6B KECOH. 300USD APA MAU CERITA?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping