Ahad, Januari 03, 2016

Pelikkan. Sebelum ni, Si Husam ni bukan main sibuk lagi menghentam kepimpinan PAS yang diterajui oleh Hadi Awang. Bagi dia, buruk sangat perangai Presiden PAS tu dimata dia.

Tapi, kenapa pulak perangai buruk tu jugak yang dia nak ikut? Kenapa benda yang selama ini dia pertikaikan tu jugak yang nak diikut jejak langkahnya? Kan nampak sangat BODOH Si Husam ni.

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Husam tu membuktikan yang dia pun sama BONGOK macam Hadi Awang juga. Maka sebab itulah Si Husam tu sanggup menggunakan alasan Longkang macam tu untuk membela diri dia sendiri!!!
SHAH ALAM: Datuk Husam Musa tidak wajar menyamakan kehadirannya dalam majlis makan malam anjuran Parti Amanah Negara (PAN) Kelantan malam tadi dengan jemputan yang diterima Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Ketua Dewan Ulama, Datuk Dr. Mahfodz Mohamad sebaliknya menegaskan majlis yang dihadiri Presiden PAS itu dianjurkan oleh persatuan tertentu, sedangkan Husam hadir dalam program anjuran seteru politik mereka.  

"Jadi tidak bolehlah hendak membuat andaian sendiri dan hendak membuat kias sendiri yang dia (Husam) boleh hadir ke majlis musuh politik PAS sedangkan Multaqa Serantau Alumni Al-Azhar Malaysia 2015 itu bukan anjuran Umno tetapi dianjurkan oleh bekas-bekas pelajar (Alumni Universiti Al-Azhar)," katanya kepada Antarapos ketika dihubungi.

Beliau mengulas dakwaan Husam yang mendakwa bahawa tindakannya itu mendapat 'restu' daripada PAS yang kini dilihat terbuka dalam mengadakan pertemuan dengan parti lain terutamanya dalam isu nasihat-menasihati. 

Husam berkata tindakan beliau yang hadir dalam majlis anjuran PAN itu adalah selari dengan kehadiran Hadi pada majlis Multaqa Serantau Alumni Al-Azhar Malaysia 2015 yang turut disertai Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak.

Mahfodz dalam pada itu menegaskan kehadiran Hadi pada majlis Disember tahun lepas telah pun dirujuk ke PAS Pusat terlebih dahulu. Berbeza dengan Husam yang tidak merujuk terlebih dahulu kepada PAS Pusat.

"Sepatutnya (Husam) tidak boleh menyamakan keadaan beliau dengan Presiden PAS, kerana (Datuk Seri Abdul Hadi) hadir itu telah diputuskan oleh PAS Pusat, mereka hadir ke Multaqa itu pun dimaklumkan kepada AJK PAS Pusat.


"Husam pula tidak maklum, jadi dia buat kias sendiri, jadi kiasnya itu tidak betul dan hendak disamakan dengan Presiden PAS," katanya.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. bila dlm saf.rapat2 .xleh syaitan dok buat lebuhraya dicelah2.gitu lah kot hadi berapat2 husam berjarang2 dlm saf pas....> '4 kadang2" itu p ramlee kata he he aq lak kata 'biaq' che kadok terjungan labu2nya ho ho

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping