Ahad, Januari 03, 2016

Nah! Orang dah ajak, Si Mahfuz Bean tu tunggu apa lagi? Sampai bila dia nakterus menerus jadi 'Buah - Buahan Tempatan' didalam PAS? Takkan nak tunggu busuk baru dia nak keluar?

Yang Si Husam tu pun satu hal jugak. Kot dia rasa dia lagi bagus dari Hadi Awang sampai nak disamakan taraf dengan Presiden PAS tu, buat apa dia masih lagi jadi tunggul dalam PAS?

Kalau rasa diri tu bagus sangat, Nah! Keluar dari parti dan ikut rakan seperjuangan dia jadi Pengkhianat. Tak payah susah - susah dia nak amalkan sikap MUNAFIK tu depan orang ramai.

Dalam satu kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu semalam, dah terang - terangan mereka berdua tu diantara pemimpin yang dianggap sebagai 'Harumanis' dalam PAS. Pun masih diorang nak nafikan lagi?

Tapi, apa yang lebih menarik, kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu tu semalam secara tidak lansung mengakui bahawa puak - puak Pengkhianat Amanah Negara tu merupakan Barua DAPigs.
“Hari ini sejujurnya kita sebagai orang perjuangan mesti mengakui DAP telah berjaya mematahkan tongkat MCA dan MIC. DAP tidak mampu melakukannya seorang diri tetapi berjaya apabila bertahaluf siayasi dalam Pakatan Rakyat.


“Tetapi bila UMNO dalam kritikal ada pula orang datang bawa tangki oksigen,” katanya merujuk kepada PAS yang ingin mengadakan kerjasama dengan Umno. 
Nah! Sekarang korang nilaikan la sendiri sejauh mana pendirian puak - puak Pengkhianat tu sebenarnya. Dah terang - terang yang diorang ni hanya sekadar jadi Hamba Abdi kepada DAPigs.

Apa yang diorang buat hanya semata - mata untuk merealisasikan impian serta memenuhi kerakusan puak - puak DAPigs tu bagi merampas kuasa. Diorang buat pun sebab nak menjaga kepentingan Politik peribadi diorang sendiri. Bukannya untuk rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. tabiat rakus pan tergambar pada din.kurang asam seoramg pejuang.kat khalayak mandai2 toucher member he he..tak senang tengok orang senang.entah apa mapud husam cina mca india mic yang ada otak sendiri tu, fikir langsung dia tak hormat. tau dia hanya perjuamgan tanpa distinasi dapan&pr shaja.
    klu teruja sangat...baik berpada2.perpecahan dlam keluarga parti bangsa malaysia agama bukan ada niilai ho ho.yang dinilai perpaduan la kot.
    kesian saudara dan sahabat.din pekena kau!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping