Isnin, Januari 04, 2016

Wow! Ini satu pendekatan baru. Nampak gayanya Si Apek Kit Siang tu sekarang ni dah pandai baca Qur'an. Tapi sama ada dia faham atau tidak apa yang disampaikan, tak pasti la pulak.

Dek kerana puak - puak DAPigs tu sekarang ni sedang dihimpit dengan kontroversi serta persoalan berkaitan dengan Dana Kewangan dari Israel, Si Apek Kit Siang tu pun mula meroyan.

Dah macam orang hilang akal Si Apek Kit Siang tu dibuatnya bila ada pihak yang mendedahkan agenda subversif mereka sebelum ini. Dan itu yang membuatkan DAPigs mula menggelupor.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Si Apek Kit Siang tu memberi peringatan kepada pemimpin PAS agar mengingati apa yang disampaikan didalam Al-Qur'an mengenai Fitnah.
“Semua pemimpin politik diberi pengajaran yang bahawa mereka tidak boleh melepaskan diri dengan dusta atau dakwaan yang tidak munasabah. Menurut Al-Quran, fitnah adalah satu jenayah yang lebih buruk daripada membunuh,” tegasnya dalam satu kenyataan media semalam.
Wah! Dah macam Ostad pulak Si Apek Kit Siang tu bila dia cerita bab Al-Qur'an ni. Tapi, adakah kerana dia terdiri dari kalangan Kafir Harbi maka Si Apek Kit Siang tu ingat dia boleh terlepas?

Bukan ke Si Apek Kit Siang tu pernah bersekongkol dengan Karpal Singh dan membuat tuduhan terhadap Si Ketua Penipu tu dengan mendakwa yang dia seorang Peliwat pada tahun 1997?

Kes liwat Si Ketua Penipu tu mula - mula dibangkitkan oleh Si Karpal Singh dalam satu ceramah di Hotel Federal Kuala Lumpur dan kemudian Si Apek Kit Siang tu desak agar Si Ketua Penipu tu digugurkan dari kabinet.

Nah! Persoalannya sekarang, bukan ke dakwaan Si Apek Kit Siang terhadap Si Ketua Penipu tu juga boleh dianggap sebagai satu fitnah? ATAU, adakah dia memang benar - benar ada bukti yang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat? Kalau betul, kenapa sampai sekarang dia hanya mendiamkan diri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Kalau pandai ngucap lg baik.

    BalasPadam
  2. KALAU DULU LGE DIBERI GELARAN KHALIFAH OMAR ABD AZIZ SEKARANG KITA TUNGGU APA PULAK GELARAN UNTUK USTAZ LIM KIT SIANG(LKS) NI. NNT APA SAJA LKS KELUARKAN AKAN JADI FATWA PADA PUAK AMANAH. USTAZ MAD SABU AKAN SAHKAN FATWA UZTAZ LKS. HANCUR MELAYU.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat Sabu dah kena beli. Seorang Islam boleh mengadaikan Maruah dan keimanan pada orang kafir hanya kerana Wang dan kuasa.

      Padam
  3. Ini mesti berkat tunjuk ajar Ostad Ahmad Awang dan Ostad Shamsuddin.Maklumlah mereka sering bertepuk2 belakang. Mungkin tak lama lagi Ostad2 Amanah akan gunakan pula ayat2 dalam Bible untuk menguatkan hujah politik. Bila dah tidur sebantal dan sealiran semua boleh dimungkinkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping