Ahad, Januari 10, 2016

Alamak ai!!! Sudah - sudah la tu Pak Mus. Tak payah la dia nak kenang benda yang dah lepas. Nanti takut orang kata dia 'Gila Talak' pulak. Kang tak pasal - pasal je dia juga yang hilang kemaluan.

Tak cukup lagi ke dia meroyan selama hari ini? Kenapa kali ini pun dia masih lagi nak buat orang lain meroyan sekali? Takkan la Si Pak Mus tu malu bila didakwa meroyan tak tentu arah ni?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, nampak sangat Si Pak Mus tu sengaja je nak membangkitkan kemarahan orang lain dengan mendakwa kononnya perkahwinan Pakatan Haprak tu tak jejaskan PAS.
GOMBAK: Apa sahaja ketetapan baru yang dibuat Pakatan Harapan yang mengikat perjanjian persefahaman di Shah Alam pagi tadi, tidak ada kena mengena dengan PAS.

Justeru pengguguran prinsip 'bersetuju untuk tidak bersetuju' oleh PH langsung tidak menggangu emosi atau perjalanan politik PAS.

"Itu soal dialah, kita pun tidak bersama dia dah, tidak kisahlah. Dia hendak buat apa polisi pun buatlah, tidak ada kena mengena dengan kita," katanya kepada Antarapos.

Sementara bagi Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS (PPP), Dr Zuhdi Marzuki pula menyifatkan dasar baru yang dibuat oleh PH itu hanya akan memakan diri.

"Mustahil manusia bersetuju dalam semua perkara, kalau dia kata hendak menolak bersetuju untuk tidak bersetuju, tidak mungkin berlaku. Manusia ini mesti ada perbezaan pandangan, cuma bagaimana hendak menguruskan pandangan, itu yang sepatutnya berlakulah," katanya.
Hakikatnya, memang diorang tau PAS takkan tergugat. Maka sebab itulah puak - puak DAPigs bersama - sama  parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu hari - hari buat serangan terbuka.

Tujuan mereka adalah untuk melemahkan sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap parti yang didominasikan oleh umat Islam tu. Benda sama jugak yang diorang buat selama hari ini terhadap UMNO.

Kesimpulan mudahnya, puak - puak Pentaksub dan Pengampu DAPigs tu takkan pernah puas sekiranya orang Melayu dan umat Islam di Negara ni terus kekal berkuasa. Niat diorang ialah untuk menjahanamkan Kerajaan Melayu Islam tu sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping