Ahad, Januari 03, 2016

Hehehe!!! Nampak gayanya, dihujung minggu pertama tahun baru ni, puak - puak Pengkhianat Amanah Negara (PAN = Periuk) tu mula rasa tak senang duduk dengan penafian yang dibuat.

Kalau sebelum ini, kenyataan yang dibuat oleh salah seorang anak Allahyarham Nik Aziz mampu membuatkan mereka 'Sakit Jiwa', mustahil sekiranya kali ini pun ianya tak terkecuali.

Jika sebelum ini, ada pihak yang tidak bertanggungjawab mengedarkan khabar angin KONONnya anak kedua Allahyarham Nik Aziz bertindak menyertai parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu.

Namun malangnya, 'Tuan Punya Badan' sendiri telah tampi menafikan khabar angin yang disebarkan dalam satu kenyataan seperti yang telah disiarkan melalui laman media semalam.
KOTA BHARU - Nik Omar Nik Abdul Aziz menafikan penyertaan beliau dalam‎ Parti Amanah Negara (Amanah) seperti mana yang dilaporkan portal berita.

Anak kedua bekas Mursyidul Am Pas, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat itu enggan mengulas lanjut mengenai perkara  itu, namun  tidak‎ menolak kewujudan kepelbagaian parti, termasuk kehadiran parti Amanah dalam sistem politik tanah air.

Menurutnya, beliau lebih suka kepada gagasan penyatuan ummah dengan masing-masing membawa pendekatan meraikan satu sama lain.

“Ambo (saya) tidak terlibat, ambo bawa pandangan masing-masing, kena terima kewujudan dan menghormati satu sama lain,” katanya kepada Sinar Harian.

Dalam majlis makan malam Amanah Kelantan di Petaling Jaya semalam, Pengarah Komunikasi Amanah Kelantan Nordin Hussin‎ mengumumkan Nik Omar dilantik sebagai Pengerusi Panel Syariah Amanah Kelantan.

Ditanya kenyataan itu bermaksud beliau menolak perlantikkan itu, Nik Omar yang juga Pengetua Mahaad Tahfiz Darul Annuar di Pulau Melaka‎ berkata, beliau sama sekali tidak terlibat.


Dalam masa yang sama, Nik Omar turut enggan mengulas ketika ditanya dakwaan mengatakan beliau telah menyertai parti itu dengan menggunakan nama samaran.
Nah! Secara tidak lansung, kenyataan itu bukan sahaja membuktikan bahawa pihak yang tidak bertanggungjawab tu cuba nak memburukkan nama baik anak kedua kepada Allahyarham Nik Aziz.

Sebaliknya, ada yang berpendapat, penafian itu juga turut membuktikan bahawa puak - puak Pengkhianat tu tidak menjadi satu pilihan utama untuk anak Allahyarham Nik Aziz ni berpolitik.

Bahkan tindakan menyebarkan khabar angin itu juga turut membuktikan bahawa puak - puak Pengkhianat tu dah terlalu terdesak sehingga sanggup buat cerita yang bukan - bukan untuk meraih sokongan dari kalangan rakyat. Termasuk la mempergunakan nama anak Nik Aziz!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Kalau puak2 pembangkang ni berkiblatkan kepada ketua2 kapir yang kurang ajar dan biadap, memang takde hal untuk mereka menipu dan memfitnah setiap detik. Dosa dah jadi makanan harian mereka. Begitu taksubnya puak2 yang sanggup menganjingkan diri dan mengkhianat agama ibu bapa mereka demi materialisma di dunia dan amalan seks songsang puak2 keturunan lgbt Al Juburi.

    BalasPadam
  2. Saya skong 100% komentar diatas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping