Jumaat, Januari 29, 2016

Fuh!!! Memang hebat penangan Si Mahfuz Bean ni rupanya. Sampai tahap ada wanita yang berjaya dikecewakan. Dan lebih hebat, kekecewaan terhadap Si Mahfuz Bean itu dinyatakan secara terbuka.

Semuanya kerana perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu yang buat wanita tu berasa kecewa. Patah hati dia dengan perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu.

Jika sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu beria - ia benar nak masuk campur dalam urusan yang berkaitan dengan konflik kepimpinan UMNO di Negeri Kedah. Walhal, dia takde kaitan pun.


Yang membuatkan kita rasa heran, kenapa baru sekarang Si Mahfuz Bean tu nak sibuk berbicara soal jawatan Menteri Besar Kedah tu? Kenapa sebelum ini dia tak pernah bersuara pulak?

Sewaktu PAS mentadbir Negeri Kedah, perkara yang sama juga pernah berlaku dimana wujudnya kelompok dari kalangan parti itu mendesak agar jawatan Allahyarham Tan Sri Azizan Razak digugurkan.

Kenapa pada ketika itu, Si Mahfuz Bean tu lansung tak bersuara tetapi sebaliknya dia hanya mendiamkan diri dan berpeluk tubuh tanpa berkata sepatah perkataan sekali pun berhubung isu tersebut?

Yang lebih teruknya, bukan Si Mahfuz Bean tu tak tau Allahyarham Tan Sri Azizan Razak tu sakit tenat. Tapi dia biarkan Allayarham menjadi mangsa serangan 'Jijik' dari kalangan pemimpin PAS.

Jadi, tak heran la ada wanita kata dia kecewa bila Si Mahfuz Bean tu 'Baru Sekarang' nak bersuara mengenai isu berkaitan dengan konflik kepimpinan yang berlaku. Sedangkan sebelum ni, dia diam je.
"Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyatakan persetujuan saya dengan kenyataan Mahfuz bahawa statutory declaration (SD) hanyalah satu dokumen bernilai seperti kertas tandas.
"Namun, saya agak kecewa beliau hanya menyuarakan pendapatnya sekarang dan bukan ketika PKR mengeluarkan dokumen yang sama ketika menyokong Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor," jelas Faekah Husin.
Kesimpulannya, apa yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu membuktikan bahawa dia hanya sekadar nak jadi 'Batu Api' ditengah - tengah konflik kepimpinan yang berlaku ketika ini. 

Sedangkan kemelut yang berlaku dalam parti dia pun dia buat tak tau, inikan pulak parti orang lain dia nak sibuk!!! Hakikatnya, Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je. Bukannya dia nak jaga rakyat!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping