Selasa, Januari 05, 2016

Hehehe!!! Baru Pak Berahim tau yang puak - puak parti 'Periuk' Si Mat Sabu tu tengah terdesak nak cari sokongan dan meraih Simpati Murahan dari kalangan rakyat? Alahai! Kesiannya.

Jika sebelum ini, kita sudah pun mendedahkan penafian yang dibuat oleh salah seorang anak Allahyarham Nik Aziz terhadap khabar angin yang KONONnya dia dah masuk parti 'Periuk' tu.

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, selamba je Si Pak Berahim tu mendesak agar pemimpin parti 'Periuk' tu mencari taktik lain untuk dipergunakan bagi menarik sokongan rakyat.
"Saya harap perkara ini tidak berulang kerana ini bukan kali pertama Amanah Kelantan cuba kaitkan Nik Omar dengan parti mereka.


"Kalau amanah mempunyai kekuatan, lebih baik mereka menumpukan usaha menyedari dan menarik ahli Umno dari terus menarik dan memujuk ahli Pas," katanya kepada Sinar Online hari ini.
Dan pada waktu yang sama juga, Pak Berahim turut mendakwa tindakan yang telah dilakukan oleh pemimpin parti 'Periuk' Si Mat Sabu tu kini sedang berada didalam keadaan terdesak.
"Tindakan ini dilihat sebagai satu tindakan terdesak bagi meraih simpati orang ramai," katanya.
Apa yang jelas, memang kenyataan yang dibuat oleh pemimpin parti 'Periuk' Si Mat Sabu merupakan satu tindakan terdesak. Ianya membuktikan bahawa mereka sanggup mempergunakan nama orang lain demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Betul kata Pak Brahim, orang UMNO yg tak bersetuju dengan Najib boleh menyertai PAN atau pun PKR. Kira2 Mat Sabu tu sporting, dia rela tubuh parti baru dari duduk memendam rasa di bawah Hadi. Begitu juga Anwar selepas dipecat.

    Saya sarankan Muhyiddin, Shafie dan mereka2 yang sewaktu dengannya tubuh parti baru atau sertai PAN atau PKR. Ada berani?

    BalasPadam
  2. Betul kata Pak Brahim, orang UMNO yg tak bersetuju dengan Najib boleh menyertai PAN atau pun PKR. Kira2 Mat Sabu tu sporting, dia rela tubuh parti baru dari duduk memendam rasa di bawah Hadi. Begitu juga Anwar selepas dipecat.

    Saya sarankan Muhyiddin, Shafie dan mereka2 yang sewaktu dengannya tubuh parti baru atau sertai PAN atau PKR. Ada berani?

    BalasPadam
  3. tak berani kelaut ombak besar bah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping