Rabu, Januari 20, 2016

Hehehe!!! Orang dah cakap. Inilah bahananya bila terlalu percaya pada puak - puak yang Kuat Menipu. Pusing la kot macam mana sekali pun, akhirnya diorang jugak yang dipermainkan.

PAS tak payah nak tunjuk yang diorang kuat sangat la bila berhadapan dengan puak - puak PKR ni. Penyudahnya nanti, kemaluan diorang jugak yang akan terdedah secara terang - terangan.

Dah berapa kali dah orang pesan. PKR ni hanya ibarat 'Kerakap Diatas Batu'. Diorang hanya pandai mempergunakan orang lain demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Sekarang semuanya dah terbukti apabila PKR secara terbuka 'Meludah' surat amaran yang dikeluarkan oleh PAS bagi melarang pemimpin dari parti itu untuk menyertai program anjuran PAN.

Diantara alasan bertaraf Longkang yang diberikan oleh salah seorang pemimpin atasan PKR, 'Surat Amaran' itu tidak memberikan sebarang kesan kepada pemimpin parti kerana 'Tidak Ada Ikatan' diantara PKR dan juga PAS.

“Tidak ada paperwork (yang mengikat) antara PAS dan PKR. Sebab itu kita menghormati apa sahaja tindakan dan kenyataan yang dibuat PAS. 
"Begitu juga jika kita ambil tindakan untuk menghadiri mana-mana program oleh mana-mana parti pun, tiada yang mengikat kita. 
"Malah tidak wujud solid agreement (perjanjian bertulis yang mengatakan) tidak boleh buat ini, itu,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.
Dalam erti kata lainnya, PKR selama hari ini hanya setakat berjanji dengan "Air Liur" je dengan PAS. Jadi, tak payah la PAS berangan nak bagi arahan kepada puak - puak PKR tu sesuka hati.

Kan dah tak pasal - pasal je PAS jadi songeh bila di-TIPU secara terbuka oleh puak - puak PKR tu selama hari ini. Hakikatnya, depan je PKR ni kata diorang menghormati PAS sebagai 'Rakan Sekutu'. Tapi bila dibelakang, habis kena LIWAT jugak PAS tu dibuatnya!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Sebab PAS ditakdirkan pandai kemut mengemut..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping