Jumaat, Januari 01, 2016

Wah!!! Menggeletar kepala lutut serta seluruh tubuh badan dan terasa geli dihujung ginjal bila membaca kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah ni. Memang betul - betul menggemparkan.

Dalam satu kenyataan yang didedahkan hari ini, Si Wan Azizah tu kata puak - puak Pakatan Haprak tu akan mendedahkan satu 'Dokumen Penting' berkaitan Kerajaan dalam masa terdekat.
SHAH ALAM - Pakatan Harapan dalam satu kenyataan terbaharu berkata, pihaknya akan mengumumkan dokumen penting yang akan merapatkan saf kepimpinan untuk menumbangkan Umno-Barisan Nasional menerusi jalan pilihan raya.
Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, beliau percaya dokumen tersebut akan menjadi asas penting yang membuktikan PKR serta parti-parti komponen Pakatan Harapan mampu menggalas tanggungjawab untuk menerajui kerajaan.
"Ayuh, bersiap kita untuk bekerja lebih kuat pada tahun baru ini!," katanya dalam perutusan Tahun Baharu 2016.
Wan Azizah dalam kenyataan sama turut menggesa masyarakat berdoa dan terus istiqamah dalam perjuangan menegakkan keadilan menjelang tahun baharu.
"Pada masa yang sama, saya menggesa semua pihak, tidak kira parti politik mana sekalipun, yang masih sayang dan cintakan negara serta mengidamkan sebuah Malaysia yang lebih adil dan baik untuk semua, untuk bersama-sama dalam gagasan besar membawa perubahan," katanya.
Ceh! Ingatkan apa sangat la yang digemparkan oleh Si Wan Azizah tu. Kalau setakat nak dedahkan 'Dokumen Penting' tu takde la gempar mana sangat pun sebenarnya. Tau dah semua tu wayang belaka.

Kot selama hari ini pun, puak - puak Pakatan Haramjadah tu selalu jugak kata yang diorang ada 'Dokumen Penting'. Tapi bila suruh didedahkan satu persatu, sampai ke sudah takde apa pun.

Contohnya macam '7 Kotak' yang didakwa dimiliki oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Sampai hari ni, satu kotak pun belum dibuka. Bila orang tanya, diorang kata dah bukak. Cuma tak diambil peduli.

Memang begitu la caranya puak - puak Pakatan Haprak tu cuba nak menipu rakyat dengan membuat dakwaan kononnya diorang ada 'Dokumen Penting' dan sebagainya. Tapi bila tiba masanya, hapah pun tarak.

Kot kalau Si Wan Azizah tu kata yang dia dah berjaya jumpa Jam Omega milik suami dia yang didakwa hilang sewaktu pendedahan video Chinadoll Si Ketua Penipu tu tahan jugak. Yang tu baru betul - betul boleh jadi cerita GEMPAR!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. nama pun bini si ketua penipu ... idea ketua penipu .... penipulah juga .... nak jatuhkan kerajaan yang ada mereka nak ambil alih ... nauzubillah minta dijauhkan Allah ta'ala ... cuma melayu tak sedar diri saja yang sanggup sokong pakatan haramjadah tu ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ...dan melayu yang gila pangkat, harta dan amoy.

      Padam
  2. Si Jijah meroyan....Mungkin dah lama gersang....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping