Sabtu, Januari 02, 2016

Haduyai!!! Kenapa la perangai Haramjadah puak - puak Pakatan tu jugak yang dia nak ikut. Kan dah tak pasal - pasal je diri sendiri yang hilang kemaluan. Lepas ni, mana keluarga dia nak letak muka?

Dek kerana sesak sangat nak ikut Pakwe, akhirnya remaja perempuan yang sebelum ini mendakwa dirinya telah diculik KANTOI secara terang - terangan apabila ditemui oleh pihak Polis.

Susulan dari itu, pihak Polis katanya akan mengambil tindakan terhadap pakwe remaja perempuan tersebut dan juga seorang lagi rakan lelakinya atas dakwaan kerana 'Menculik'.
KUALA LUMPUR: Polis mengesahkan tidak berlaku sebarang kejadian culik ke atas remaja perempuan berusia 14 tahun yang kononnya diculik dari kediamannya di Bandar Sultan Suleiman, Klang, Ahad lalu.

Ketua Polis Selangor Datuk Abdul Samah Mat turut mengesahkan rakaman perbualan telefon antara remaja perempuan tersebut dan kakak angkatnya yang viral di media sosial kononnya diculik oleh dua lelaki dan dilarikan dengan sebuah van putih adalah tidak benar.

"Sepanjang tempoh 'kehilangannya' remaja perempuan tersebut selamat menumpang di rumah kawan kepada teman lelakinya di Banting, atas kerelaan remaja perempuan itu sendiri.

"Pihak polis juga ingin mendedahkan bahawa rakaman perbualan telefon antara remaja perempuan tersebut dan kakak angkatnya yang telah menjadi viral dalam media sosial yang memberi gambaran remaja perempuan tersebut telah diculik oleh dua lelaki dan dilarikan dengan sebuah van putih, adalah palsu.

"Ianya adalah rekaan cerita remaja perempuan tersebut semata-mata kerana beliau tidak mahu pulang ke rumah keluarganya dan ingin bersama teman lelakinya," katanya dalam satu kenyataan media di sini hari ini.

Justeru, kata Abdul Samah, seorang pemuda berusia 19 tahun yang ditemui bersama remaja perempuan tersebut semalam ditahan.

Turut ditahan ialah seorang lagi lelaki berumur 45 tahun dipercayai rakan kepada pemuda tersebut yang telah menumpangkan remaja perempuan itu tinggal dirumahnya sepanjang tempoh 'kehilanganya'.


"Kedua-dua mereka ditahan dan akan direman selama empat hari mulai hari ini untuk siasatan dibawah Seksyen 363 Kanun Keseksaan iaitu kesalahan menculik atau melarikan remaja perempuan yang berumur kurang daripada 16 tahun, tanpa persetujuan atau keizinan penjaganya yang sah," katanya.
Hah! Kan dah tak pasal - pasal je jadi kes Polis. Ini la yang orang tua - tua selalu kata; elok - elok takde beban, batu pulak yang nak digalas. Dah takde kerja sangat gamaknya. Dari takde penyakit, sekarang dah dapat penyakit. Baru padan dengan muka dia!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Pasangan Anak didik 1Malaysia Ajib Gor.Tahniah atas kedua yang mahu bebas merdeka dan liberal.Tahniah IM4U.
    Terbaik di laksanakan olih Mantan Pengerusi ASEAN COMMUNITY,truly Asia.
    mohon PDRM Klang dakwa mereka atas buang masa dan belanja petugas awam.
    mohon semua telcosekat mereka berdua dari menguna dan daftar nombor telepon bimbit,smat fone BB samsong,Oppso,apel huawei.
    arjuna waspada.
    changkat lobak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping