Ahad, Februari 21, 2016

Hehehe!!! Bukan main marah lagi Si Tokong DAPigs tu katanya bila baju yang dipakai oleh isteri dia mula menjadi isu yang hangat diperkatakan didalam laman media sosial baru - baru ini.

Tak cukup dengan isu berkaitan dengan Dana Israel sebanyak RM 1.2 billion, sekarang Si Tokong DAPigs tu terpaksa berdepan dengan isu moral yang ditampilkan oleh bini dia pulak.
Sebenarnya, kita tak kisah sangat kalau bini Si Tokong DAPigs ni nak pakai baju apa. Waima dia nak berbogel sekali pun kita bukannya peduli. Tapi penampilan bini Si Tokong DAPigs ni tak kena.

Kalau dia model, artis atau pun peragawati tahan jugak nak pakai baju seksi macam tu. Tapi, kalau setakat jadi bini Si Tokong DAPigs masih nak beranggi tak tentu arah, loya tekak dibuatnya. Tak sedar ke diri tu dah tua bangka!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. Apahal nak kecoh sgt, adakah agama anutan LGE dan bini dia mengharamkan pakaian yg dipakai bini LGE. Tu yg Rosmah togel tak tutup aurat tu halal ke dlm anutan agama Rosmah dgn laki dia.

    BalasPadam
  2. Mahu tunjuk sama aji awang betty bukan jual ikan di pasar. Mama kipas nampak tulang gitar

    BalasPadam
  3. Yang keterlaluan hina org pon tiada dlm anutan agama Rosmah..
    Dlm anutan agama isteri LGE sebenar pon tiada berpakaian sebegitu...jadi jangan mghina..

    BalasPadam
  4. Four your eyes only, only four u. Bini mat labu bila lagi, spoting bang mat,rahmatan lil alamin.

    BalasPadam
  5. Isu dia lge adalah ketua menteri wahai pemakan dedak. Selama ini rambut rosmah pun orang pertikai. Inikan pakaian bare back.

    BalasPadam
  6. kalau nak tegur RM supaya bertudung, pegilah jmpa beliau senyap2. bukan di sosial media. lgpun dosa dia bkn kau yg tanggung, kecuali dosa nya yg kau ambil kerana menegurnya begini secara terbuka.
    lg satu, memang benar lge dan bini dia bukan org islam. tp dr segi moralnya layakkah dia berpakaian begitu?
    lg satu aku nak tnya, berapa agak2 bajet sambutan harijadi kit siang nih? ketika rakyat bising x cukup wang untuk berbelanja, mereka mengadakan majlis grand spt ini.
    majlis kahwin anak najib pun ada org dok ungkit smpai sekarang sedangkn ianya ditnggung oleh besannya seorg jutawan kazakh...
    akhirnya bergegar tak rusuk kiri korang tengok bini lge ni?

    BalasPadam
  7. Macai2 melayu dapigs & pkr dah buta mata & hati..asal jgn melayu umno...,yg lain nk jadi babi utan pun mereka tetap sokong...

    BalasPadam
  8. Tetek dia dah laboh...tayang buat apa?

    BalasPadam
  9. Sehebat mana engkau cuba mengaibkan seseorang ingat...pembalasan ALLAH lagi hebat....melainkan engkau memohon maaf pd dia...mehasabah diri sendiri sebelum mencemuh org lain

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping