Selasa, Februari 23, 2016

Heh! Kan dah kena sebijik. Walhal selama hari ini, kita dah kata, tindakan puak - puak Pakatan Haprak tu persis seperti perangai orang - orang yang dianggap MUNAFIK dalam masyarakat.

Tapi takde sapa yang nak dengar. Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh mereka memberikan kita gambaran jelas bahawa mereka hanya sekadar mementingkan Politik Peribadi mereka sendiri.

Selama hari ini, macam - macam dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap pihak Kerajaan Barisan Nasional. Tapi, diorang pun takde la baik mana.

Sebaliknya, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri pun jauh lebih 'Menjijikkan' dari tuduhan dan dakwaan yang dibuat terhadap Kerajaan Barisan Nasional.

Serupa macam 'Ketam Mengajar Anak Berjalan Lurus' padahal dia sendiri berjalan senget. Tak ke itu BODOH namanya? Nak tunjuk diri tu baik, tapi dok buat kerja - kerja Haramjadah.

Bak kata Pendebat Ulung Asia ni, tindakan Lim Guan Eng baru - baru ini membuktikan bahawa pemimpin Pakatan Haprak tu 'Bermuka Dua' dalam isu pemecatan ADUN PKR tu.
“Kamu mendakwa mewakili kepelbagaian pandangan, namun kamu menuduh mereka yang berbeza pendapat sebagai tikam belakang dan pengkhianat.
“Kamu mendakwa menghormati nurani insan, kebebasan seseorang itu membuat pilihan, tetapi kamu hukum mereka yang mengundi berdasarkan nurani masing-masing.
“Memalukan apabila seorang yang memimpin sebuah parti demokratik mengambil jalan yang tidak demokratik untuk membungkam bangkangan,” katanya.
Tapi, bukan setakat DAPigs je yang buat benda tu. Dalam PKR pun sama je. Asal ada yang bangkit mempertikaikan penyelewengan dalam parti, terus mereka dipecat, digantung dan sebagainya.

Buktinya jelas bila berlaku pemilihan PKR sebelum ini. Malah dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang pun begitu juga. Sebab Khalid Ibrahim enggan ikut perintah, terus dia kena pecat.

Maka kesimpulannya, tak payah la puak - puak Pakatan Haprak tu nak mendabik diri seolah - olah diorang ni jauh lebih 'Maksum' dan 'Suci' sangat dari orang lain. Jangan jadi 'Dulang Paku Serpih, Mengata Orang Diri Sendiri Pulak Yang Lebih'!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Kita propesinol, bukan macam jual sayur di pasar, itu pasal papa masuk river in bamboo. Go g go gok gok gollll.without papa we still have kepalare

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping