Isnin, Februari 22, 2016

Sibuk sangat menyokong orang lain sampai ahli diperingkat kawasan sendiri pun dia abaikan. ATAU, adakah tindakan yang dilakukan oleh 'Pengkhianat' ini diperkenankan oleh Mahfuz Bean?

Berita yang diterima dari kawasan PAS Pokok Sena ini memang menjadi satu tamparan baru kepada Mahfuz apabila ada dikalangan ahlinya yang bertindak keluar dari parti secara berjemaah.

Tindakan yang dilakukan oleh Bekas Bendahari PAS Pokok Sena bersama - sama 10 orang lagi rakannya itu adalah disebabkan mereka sudah hilang kepercayaan terhadap pemimpin parti.
Bekas bendaharinya, Yusoff Ariffin berkata, beliau dan beberapa rakan kecewa dengan kepimpinan sekarang dan perjuangan Pas pada hari ini sudah kabur berbanding dahulu. 
Menurutnya, dahulu Pas mahu menegakkan keadilan dan menjatuhkan Umno, tetapi sekarang hala tuju itu semakin hilang tujuan. 
Saya bersama Pas selama 30 tahun dan turut memegang beberapa jawatan penting dalam Pas Kawasan Pokok Sena. Bagaimanapun sejak Pas mulai bersekongkol dengan UMNO menyebabkan ramai ahli Pas tergores,” katanya.
Persoalannya, adakah pemimpin yang dimaksudkan itu merujuk kepada pimpinan PAS Pusat atau Si Mahfuz Bean tu sendiri memandangkan dia merupakan Ahli Parlimen kawasan tersebut?

Kalau kita tengok sejak kebelakangan ni pun, Si Mahfuz bean tu rapat jugak dengan pemimpin UMNO. Mungkin itu yang menyebabkan ahli dikawasan dia bertindak meninggalkan PAS.

Tidakkah tindakan mereka yang keluar dari parti itu membuktikan bahawa Si Mahfuz Bean tu sendiri GAGAL menjalankan tugas dan tanggungjawab dia menjaga ahli diperingkat kawasan?

Jika Si Mahfuz Bean tu betul - betul jaga kawasan dia, maka adalah mustahil sekiranya ahli - ahli PAS akan bertindak sedemikian rupa. Tapi, ternyata perkara yang sebaliknya berlaku hari ini.

Sekaligus ianya membangkitkan spekulasi dikalangan ahli - ahli PAS sendiri yang melihat Si Mahfuz Bean tu sebagai 'Gunting Dalam Lipatan' apabila dia hanya membiarkan perkara itu berlaku begitu sahaja. Nampak sangat la sifat ke-MUNAFIK-kan Si Mahfuz Bean tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping