Isnin, Februari 22, 2016

Hehehe!!! Terkejut Beruk Si Tokong DApigs tu katanya bila dia baca kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu semalam berhubung isu pemecatan ADUN PKR baru - baru ni.

Dengar kata, Si Tokong DAPigs tu meroyan tak tentu arah bila Si Menteri Besar Cap Ayam tu didakwa turut masuk campur dalam keputusan yang telah dibuat oleh Rejim DAPigs sebelum ini.

Jika semalam, kita dah baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu berhubung isu pemecatan dua orang ADUN PKR dari syarikat GLC dibawah Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Alasan yang diberikan diatas pemecatan dua orang ADUN PKR tu adalah disebabkan rasa tidak puas hati Si Tokong DAPigs tu terhadap tindakan yang mereka lakukan sewaktu Usul Membantah Penambakan Laut dibuat.

Kononnya Si Tokong DAPigs tu menganggap tindakan 5 orang ADUN PKR tu sebagai 'Memungkiri Janji' dan pemecatan dua daripada lima orang ADUN itu dianggap wajar dilakukan.

Namun walaubagaimana pun, tindakan yang dilakukan oleh Si Tokong DAPigs itu ternyata tidak disenangi oleh Si MB Cap Ayam tu yang telah mengambil tindakan melalui Biro Politik PKR.


Dek kerana respon yang dibuat oleh Si MB Cap Ayam tu la yang menyebabkan Si Tokong DAPigs tu terperanjat Beruk dan mendakwa ianya sebagai satu tindakan tidak menghormati DAPigs.
"Sebagai menghormati, kita biasanya tidak lakukan ini. Jika ada apa-apa isu untuk dibincangkang, kita akan timbulkan secara tertutup dan bukannya di khalayak ramai," katanya kepada pemberita selepas menghadiri sambutan majlis Tahun Baru Cina Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang hari ini.
Malah Si Tokong DAPigs tu juga mendakwa bahawa pihaknya masih belum menerima sebarang surat dari Biro Politik PKR seperti mana yang dinyatakan oleh Si MB Cap Ayam tu semalam.

Apa yang jelas, tindakan PKR memberi kenyataan secara terbuka itu yang tidak disenangi oleh DAPigs. Kalau diorang buat pengumuman mengenai pemecatan tu secara terbuka boleh.

Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs yang dipimpin oleh Si Tokong DAPigs tu menganggap diri mereka sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan. Semua yang diorang buat boleh belaka. Tapi kalau orang lain, kena 'Kow Tow' dulu sebelum bertindak!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Tokong awak sudah ada subri faiz, apa lagi mau tunggu kasi kick ini striker curi ayam, cakap sama mat labu tauke restoren sembeleh ini ayam bikin soup.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping