Jumaat, Februari 12, 2016

Haduh mak ai!!! Apa kena pulak dengan Ketua Penerangan PKR ni? Dia dah terlebih nyanyuk ke? Atau memang itu tabiat dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu selama hari ini?

Jenis tak sedar diri memanjang mengalahkan orang yang mabuk Ketum. Orang mabuk Ketum pun ada masa dia sedar juga. Jadi takde la dia sepanjang masa asyik dok mabuk je kerjanya.

Tapi lain pulak dengan Ketua Penerangan PKR ni. Nak kata dia mabuk Ketum, tak mungkin pulak. Tengok orangnya, sihat semacam je. Jadi, kenapa pulak dia masih lagi tak sedarkan diri ni?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan baru - baru ini, Si Ketua Penerangan PKR tu kata, parti - parti dibawah gabungan Pakatan tu tak perlu nak bergaduh berebut kerusi kawasan Pilihan Raya.
"Saya cadangkan supaya semua pihak ini kita berbincang. Kita boleh berbincang, tiada masalah. Walaupun dalam Pakatan Harapan (PH) kita tiga parti tapi ruang untuk kerjasama atau berbincang masih ada untuk kita buat dengan PAS atau parti pembangkang yang lain.
"Dari segi kerusi itu, bila pilihan raya memang perlu ada rundingan yang perlu dilakukan, tapi belum tiba masanya isu itu menjadi isu besar dan mengganggu gugat parti-parti dalam gabungan pembangkang," katanya kepada Antarapos.
Kenyataan itu dibuat selepas parti 'Kuali' di Selangor tu secara Sombong dan Angkuhnya telah mencabar kerusi yang dikuasai oleh PAS menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Persoalannya, sejak bila pulak PAS tu jadi sebahagian dari gabungan Pakatan Haprak tu? Bukan ke sebelum ini PKR, DAPigs dan parti 'Kuali' tu yang pinggirkan mereka dari gabungan tersebut?

Dan mengulangi kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu sebelum ini, apa hak PKR nak halang parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu dari bertanding dikawasan yang dikuasai PAS pada ketika ini?

Ini la yang orang tua - tua selalu kata; "Orang Tak Nak, dia Yang Sudi. Orang Tak ingin, dia pulak yang lebih - lebih". Dasar muka tak tau malu betul puak - puak PKR ni rupanya.

Ibarat 'Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong-Sorong' jugak la puak - puak PKR ni. Tapi, apa boleh buat. Kalau dah Ketua Umum diorang pun jenis takde maruah dan kuat Meliwat, inikan pulak anak buah diperingkat bawahan. Lagi Haramjadah la perangainya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mat sabu dan lge sedondon pndapat...bincanglah dgn depa tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping