Jumaat, Februari 12, 2016

"Nak Diluah Mati Mak, Nak Ditelan Mati Bapak"
Ramai yang masih lagi terkejut bila Si Mat Sabu tu mengambil tindakan membaling mikrofon sewaktu menyampaikan ucapan baru - baru ini. Kenapa sampai tahap itu Si Mat Sabu tu bertindak?

Ada yang kata, Si Mat Sabu tu mengambil tindakan sedemikian sebab dia dah rasa terlalu geram, marah, meluat, menyampah dan pelbagai rasa tidak puas hati dengan apa yang berlaku.

Persoalannya, adakah Si Mat Sabu tu marah sebab Si Ketua Penipu tu dipenjara selepas didapati bersalah oleh pihak mahkamah kerana meliwat Bekas Pembantu Peribadi dia sebelum ini?

ATAU, adakah Si Mat Sabu tu rasa geram kerana semua hasutan dan segala fitnah yang telah dijaja selama hari ini masih tidak berjaya meracuni pemikiran rakyat Malaysia secara keseluruhan?

ATAU mungkin Si Mat Sabu tu rasa meluat dan menyampah kerana dia sendiri telah hilang kemaluan apabila terpaksa menjilat semula ludah dia kepada Si Ketua Penipu tu sebelum ini?

Kemungkinan besarnya, kalau kita jadi Si Mat Sabu tu pun, kita juga mungkin  akan rasa benda yang sama. Marah, menyampah dan meluat dengan keadaan yang sedang berlaku pada ketika ini.

Sejak dari tahun 1997 lagi Si Mat Sabu tu dah melabelkan Si Ketua Penipu tu sebagai "KAKI PUNGKOQ" dan memberi gelaran "AL-JUBURI". Tapi takde sapa yang percaya cakap dia. 

Yg Tersirat Disebalik Ucapan Mat SabuRamai yang terkejut bila Si Mat Sabu tu bertindak membaling mikrofon sewaktu menyampaikan ucapan baru - baru ini. Kata sebab dia rasa geram, marah, meluat, menyampah dan pelbagai rasa tidak puas hati dengan apa yang berlaku. Tapi, kalau kita jadi dia pun kita akan rasa benda yang sama. Sejak dari tahun 1997 lagi dia dah gelarkan Si Ketua Penipu tu sebagai "KAKI PUNGKOQ" dan menggelarkan dia sebagai "AL-JUBURI". Tapi masih takde yang percaya. Tu pasal la Si Mat Sabu tu marah!!!
Posted by Semut Hitam on Thursday, 11 February 2016
Penat - penat Si Mat Sabu tu berkempen nak menjatuhkan Si Ketua Penipu tu dari jawatan Timbalan Perdana Menteri. Tapi, Si Ketua Penipu tu juga yang nak diangkat menjadi Perdana Menteri oleh Pakatan Haprak tu!!! Tu pasal la dia marah sampai baling mikrofon!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. mungkin mat sabu rasa serba salah sbb skrg
    dia kena julang pmimpin yg dia benci dan maki dulu...tpi demi putrajaya pejam mata je la sampai trpelanting mic dibuatnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping