Rabu, Februari 17, 2016

Huh! Kesian sungguh bila mengenang nasib mereka yang telah mengundi puak - puak Pakatan Haprak tu sebelum ini. Nasib diorang sekarang ni hanya tak ubah seperti 'Kerakap Atas Batu' je.

Sudah la diorang dapat Menteri Besar Cap Ayam melalui perlaksanaan agenda 'Langkah Kajang' yang akhirnya telah menyebabkan perpecahan didalam Pakatan Haprak tu di Selangor.

Dapat pulak Exco dan ADUN yang setakat tau mengangkang tapi tak reti buat kerja. Apa yang berlaku didepan mata dia semuanya dia tak nampak je. Luahan suara rakyat hanya dibuat pekak belaka.

Perkara itu boleh kita lihat dengan jelas apabila pihak Rejim Pakatan Selangor tu didakwa mengabaikan kepentingan rakyat dengan mengelirukan rakyat mengenai projek Lebuhraya DASH.

Jika sebelum ini, sewaktu Si Khalid Ibrahim tu nak digugurkan dari jawatan Menteri Besar, puak - puak PKR ni jugak yang paling kuat melalak pasal isu yang sama. Lepas tu, diorang diam pulak.

Kali ini, isu tersebut sekali lagi dibangkitkan bagi membuktikan bahawa Rejim Pakatan Selangor tu hanya setakat 'Cakap Tak Serupa Bikin'. Melalak je yang diorang tau tak tentu arah.

Tindakan berdiam diri mengenai isu berkaitan dengan pembinaan Lebuhraya Damansara - Shah Alam (DASH) itu membuktikan bahawa Rejim Pakatan Selangor mengenepikan suara rakyat.
“Adalah jelas bahawa Azmin Ali lebih suka untuk menutup isu-isu berbanding melaksanakan dasar yang mesra kepada orang ramai. Menutup segala kontroversi dan memberikan alasan yang baik untuk mengelirukan orang ramai,” kata Pengerusi GERAKAN Selangor.
Tak cukup setakat itu sahaja. Malah sikap yang ditonjolkan oleh ADUN Bukit Lanjan yang acuh tak acuh mengenai isu itu juga membuktikan bahawa dia sendiri tidak menjalankan amanah.
“Dia bukan sahaja gagal melaksanakan tugasnya sebagai wakil rakyat tetapi mengkhianati amanah yang diberikan oleh rakyat,” katanya lagi.
Nah! Itu membuktikan bahawa Pakatan Haprak ni pun tak kurang bezanya dengan orang lain. Tinggal lagi, ke-MUNAFIK-an mereka itu lebih menyerlah. Berbaloi gamaknya diorang fitnah Si Khalid Ibrahim tu dengan isu berkaitan pembinaan Lebuhraya tu sebelum ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Khalid ali dan azmin ali diorang selalu gadoh pasal nak jadi sitrikke pasukan silagor. Tauke rambut panjang adam adli selalu cakap,, kau orang jangan gadoh boleh tak.tapi amin ali lalu cakap dulu kita menang sama sama sikalang kita kalah pon sama sama....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping