Khamis, Februari 11, 2016

Sampai dia baling Mikrofon!!! Adakah itu tahap kekesalan yang ditonjolkan oleh Si Mat Sabu tu sewaktu menyampaikan ucapan sempena perhimpunan yang telah diadakan sebelum ini?

Menyesal sungguh Si Mat Sabu tu nampak gayanya. Pada ketika itu, Si Mat Sabu tu merupakan diantara pemimpin pembangkang yang turut mendesak agar Si Ketua Penipu tu dilucutkan jawatan.

Selain dari Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng, Si Mat Sabu ni juga turut mendakwa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat sekitar tahun 1997 yang memberikan gelaran 'Al-Juburi'.

Herannya kenapa hari ini, pemimpin - pemimpin yang disebut diatas tidak pula tampil meminta maaf kepada Si Ketua Penipu tu secara terbuka dan menjelaskan perkara tersebut kepada rakyat?

Kenapa sewaktu Si Mat Sabu tu menyampaikan 'Ucapan Berapi' dia didepan pintu masuk penjara Sungai Buloh tu dia tak menjelaskan mengenai nama gelaran 'Al-Juburi' tu secara terbuka?

Dan bukan setakat nama gelaran itu sahaja yang diberikan kepada Si Ketua Penipu tu. Bahkan Si Mat Sabu tu juga yang menggelarkan Si Ketua Penipu tu sebagai 'Kaki Pungkoq' dalam Parlimen.

Paling tidak Si Mat Sabu tu boleh meminta maaf sekiranya dia telah tersalah mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat. ATAU, adakah Si Mat Sabu tu juga seorang Penakut?

YA! Mungkin Si Mat Sabu tu sendiri PENAKUT untuk menyatakan perkara yang sebenar. Maka sebab itulah dia cuba berselindung disebalik Politik Retorik yang sering diamalkan selama ini.

Hakikatnya, pemimpin seperti Si Mat Sabu, Lim Kit Siang, dan Lim Guan Eng tidak tampil memberi penjelasan kepada rakyat mengenai tuduhan yang telah dilemparkan terhadap Si Ketua Penipu tu?

Kenapa mereka tidak memberikan sebarang justifikasi terhadap apa yang telah mereka lakukan sebelum ini sedangkan diorang juga yang menjadi punca Si Ketua Penipu tu kena pecat?

Dan yang paling herannya, kenapa Parti Keluarga Rosak tu boleh pulak 'Peluk Cium' orang seperti Si Mat Sabu ni sedangkan dia la penyebab Si Ketua Penipu tu kena tendang dari Kerajaan sebelum ini? Kan nampak sangat Hipokritnya Politik diorang ni!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Mat labu marah paalaaree bawak aiskrim ke hulu kehilir. Siapala buat film tu, celaka betul la ha ha ha haa kah kah kah hee he hee hee

    BalasPadam
  2. semua tu blh dilupakan krn target Putrajaya...kuasa ...kuasa...kuasa...sampai mabuk pun tak apa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping