Khamis, Februari 11, 2016

Heh! Heran jugak tengok reaksi yang diberikan oleh pemimpin parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu. Yang diorang nak sangat menggelepar macam Ayam nak kena sembelih tu pasal apa?

Takkan la diorang kena cuit sikit pun dah boleh buat diorang menggelupor tak tentu arah? Macam mana diorang jadi pemimpin kalau isu seperti itu pun dah boleh buat diorang 'Panas Punggung'?

Walhal, kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAS tu berdasarkan kepada bukti serta fakta berhubung kemungkinan wujudnya ahli dikalangan parti 'Kuali' tu yang dah kembali insaf.

Kalau la dakwaan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAS tu tak betul, maka pemimpin dikalangan parti 'Kuali' tu sepatutnya buat benda yang sama, tampil dengan bukti dan fakta sebenarnya.

Jika betul kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAS tu adalah tidak benar, kenapa diorang tak nak ambik tindakan? Kenapa diorang tak saman je Setiausaha Agung PAS tu secara terbuka?

ATAU, adakah pemimpin parti 'Kuali' yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu dah Kecut Buah Kerandut mereka untuk mengambil tindakan sedemikian sejak berkawan dengan puak - puak DAPigs?

Adakah pemimpin parti 'Kuali' tu pun dah berjangkit dengan penyakit puak - puak DAPigs yang sebelum ini terlalu BACUL untuk menyahut cabaran yang dibuat bagi menegakkan Kebenaran?

Orang suruh ambik tindakan terhadap Bekas Pegawai Khas Si Tokong DAPigs yang pernah mendedahkan mengenai isu Dana Kewangan parti tu dari Israel pun sampai hari ni diorang masih takut. Itu membuktikan yang puak - puak DAPigs ni ada sesuatu yang cuba disembunyikan!!!
KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan berkata beliau mempunyai bukti ada anggota Parti Amanah Negara (Amanah) yang  mengubah haluan menyokong perjuangan PAS.

Mengulas kenyataannya berhubung perkara itu baru-baru ini, Takiyuddin meminta kepimpinan Amanah untuk menyiasat sendiri perkara itu kerana beliau tidak akan mendedahkan nama-nama individu yang terlibat.

"Saya sebut (ada anggota Amanah sertai PAS semula) itu sebab saya ada fakta. Mereka datang jumpa saya baru-baru ini. Ada beberapa orang. Kami berbincang dan berbual. Mereka telah salah faham dengan perjuangan Amanah.


"Amanah perlu siasat sendiri siapa mereka. Saya tidak bertanggungjawab untuk mendedahkannya," katanya kepada Bernama hari ini.
Categories:

1 ulasan:

  1. dah agak dah...ada yg buat u turn...mmg pan tak ada asas kukuh utk brtapak dlm politik tanah air.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping