Sabtu, Mac 26, 2016

Heh! Dalam dunia media sosial hari ini, ramai betul orang yang suka mempamerkan ke-BODOH-an mereka sendiri secara terang - terangan. Tau la zaman sekarang ni zaman 'Langit Terbuka'.

Biarpun ada dikalangan mereka tu semuanya mempunyai pendidikan tinggi. Tapi dengan adanya media sosial, ternyata pendidikan formal tu tidak mencerminkan kebijaksanaan peribadi.

Ada dari kalangan mereka yang bergelar doktor, peguam, dan sebagainya. Tapi bila tengok tahap mentaliti diorang didalam laman media sosial memang cukup mengecewakan banyak pihak.

Kalau nak kata diorang ni BODOH, ramai pulak yang akan berguling - guling meroyan atas jalan raya. Tapi hakikatnya, tindakan yang diorang buat memang nampak sangat Tak Cerdik.

Dek kerana terlalu 'Teruja' sangat nak menabur fitnah dan mengelirukan rakyat, dah tak pasal - pasal je seorang Peguam dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu KANTOI kemaluannya.

Dan apa yang lebih memalukan ialah apabila Si Peguam tu juga turut merupakan seorang Ahli Parlimen, wakil yang telah dipilih oleh rakyat sewaktu Pilihan Raya Umum yang lepas.

Kot ye pun dia nak sebarkan fitnah, jangan la sampai nampak sangat ke-BODOH-an diri dia sendiri. Kan dah tak pasal - pasal je ada orang buat laporan Polis dan mendesak dia diambil tindakan?
KUALA LUMPUR: Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP) meminta Polis mengambil tindakan terhadap Sivarasa dan Adun Seberang Jaya Dr Afif Bahardin kerana memfitnah Najib.

Presiden Badan Bukan Kerajaan itu berkata, kedua-dua pemimpin pembangkang itu telah memuat naik gambar dengan kenyataan fitnah itu melalui laman sosial Facebook dan Twitter masing-masing semalam (23 Mac).


“Kedua-dua mereka telah muat naik gambar Perdana Menteri yang telah diedit (sunting) di muka depan majalah TIME dengan kenyataan fitnah, pihak kami telah membuat semakan ke atas majalah TIME keluaran terkini dan mendapati ia tidak benar sama sekali,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan berhubung perkara itu di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya.
Nah! Itu membuktikan bahawa pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haprak ni semuanya kuat menabur fitnah sampai tahap sanggup buat keja Pandir untuk mengelirukan rakyat. Kalau dah nama pun Kaki Penipu, maka MENIPU tu jugak la kerja yang diorang buat!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. MENIPU SARAPAN PAGI MERIKA,BOHONG MAKAN TENGAHARI MERIKA,FITNAH MAKAN MALAM MERIKA,AUTA JANAMA TODI KEGEMARAN MERIKA.

    BalasPadam
  2. hasil didikan sekolah mana tu ......??????????????? sekolah menengah kebangsaan 1 malaysia........sekolah umno.....!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. Saman sahaja pakatan haram jadah semaksima tuntutan biar dia orang tahu langit tinggi atau rendah. Jenis pengfitnah, fitnah situlah.

    BalasPadam
  4. ahli parlimen apa ni buat kerja bodo...

    BalasPadam
  5. Najib pun tak saman saman lagi..inikan kes ni..lupakan je la..

    BalasPadam
  6. Najib pun tak saman saman lagi..inikan kes ni..lupakan je la..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping