Khamis, Mac 24, 2016

Hebat! Inilah hasil jasa bakti yang diberikan oleh Si Rafizi tu sepanjang dia bergelar sebagai seorang Ahli Parlimen. Mengkala nak mengharapkan Si Rafizi bagi bantuan lain, jangan mimpi la.

Sedang dia sedap - sedap dapat pergi menunaikan ibadah Haji melalui perkhidmatan yang sehingga hari ini masih belum dijelaskan kepada rakyat, yang Macai Pakatan tu hanya berputih mata.

Si Rafizi tu seronok dapat buat simpanan didalam Tabung Haji dengan jumlah simpanan mencecah hampir RM 500 ribu. Tapi Macai Pakatan Haprak tu didesak supaya keluarkan duit simpanan mereka.

Dek kerana terlalu percaya dengan dakyah pembohongan yang dibuat oleh Si Rafizi menyebabkan 33 orang Pencacai Pakatan Haprak ni melopong kerana tak dapat nak pergi ke Mekah.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu sering kali tampil dengan dakwaan serta tuduhan yang bukan - bukan terhadap Lembaga Tabung Haji tanpa berlandaskan kepada bukti dan fakta yang kukuh.

Bahkan dakwaan dan tuduhan yang dibuat oleh Si Rafizi tu hanya berdasarkan kepada andaian dia semata - mata tanpa merujuk kepada pihak Lembaga Pengurusan Tabung Haji tu sendiri.

Tidak seperti PAS yang pergi berjumpa dengan pihak pengurusan, Si Rafizi tu kerap kali tampil memburukkan institusi Islam tu di Malaysia sehingga menyebabkan kekeliruan dikalangan rakyat.

Akibatnya, 33 orang Pencacai Pakatan Haprak tu terpaksa berputih mata sedangkan rakan - rakan mereka yang lain dapat pergi menunaikan ibadah Haji di Mekah apabila tiba waktunya nanti.

Tapi tak pe la. Si Ahli Parlimen Pandan tu seorang wakil rakyat yang cukup prihatin terhadap kebajikan mereka. Jadi, kalau diorang nak pergi menunaikan Haji nanti, boleh la mintak duit dari Si Rafizi tu. Takkan masa tu Si Rafizi tu tak nak bantu pulak kot!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Mntk la abam lapiji tulun.. kalau boleh laa.. kata macai setia lapiji amek obat

    BalasPadam
  2. Masaalahnya bukan duit tetapi giliran menunggu tu....kalau daftar balik silap2 kena menunggu 50 tahun Baru dapat giliran pergi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak oiiiiiiiii lamanya nak nunggu 83 tahun da tua renta mampu ke nak buat hj mas tu . berapa banyak untung th kalu seorng deposit rm 1,500 x 83 tahun. untung kasi perabis buat bukan2.pandai sungguh th. agama da jadi perniagaan

      Padam
  3. klu nak diiktibarkan buruknya emosi pada manusia islam yang telah termakan leh setaniblis tu..itulah akibatnya he he.banyak benar emosi cam tu boleh memusnahkan harapan bagi islam berkembang biak atas dasar persaudaraan yang sangat2 dituntut...serupalah bila najib.. nik abduh dan nasaruddin meraikan himpunan 20k hufaz dipandang sinis oleh puak2 yang penuh dendam kesumat.tah apa2'

    emosi tu benar sifat setan ho ho

    BalasPadam
  4. fizi kna brtanggungjwb di akhirat nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping