Rabu, Mac 23, 2016

Hahaha!!! Kalau kita tengok dari satu sudut, memang nampak sangat yang Si Mahfuz Bean ni nak Si Guan Eng tu cepat masuk ke dalam penjara. Maka sebab itu dia buat desakan sedemikian.

Hakikatnya, semua orang pun sedar bahawa kes yang berkaitan dengan pembelian rumah mewah Si Guan Eng tu memang sama dengan kes pembelian rumah yang dibuat oleh Dr. Khir Toyo. 

Bahkan Si Guan Eng dan puak - puak DAPigs tu sendiri pun sedar akan perkara tersebut. Jadi, mati - matian la diorang nak mempertahankan Si Guan Eng tu dengan alasan - alasan yang tak masuk akal.

Dan bagi mereka yang berada diluar parti DAPigs, ternyata diorang pulak dah ketandusan idea nak menutup kemaluan yang telah dilakukan oleh Si Guan Eng tu secara terang - terangan.

Maka nak tak nak terpaksa la diorang main wayang dengan membuat desakan supaya Si Guan Eng tu bercuti dengan memberi alasan supaya siasatan oleh pihak SPRM boleh dijalankan.

Begitu juga dengan apa yang telah dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni. Dia pun nampak gayanya dah tak tau macam mana nak membela Si Guan Eng tu dari terus diserang oleh pelbagai pihak.
Jadi sebab itulah dia buat desakan supaya Si Guan Eng tu disiasat secepat mungkin dengan alasan kononnya dia nak tau sama ada Ketua Menteri Pulau Pinang tu bersalah atau pun tidak. Nampak sangat la desakan diorang tu hanya sekadar wayang semata - mata!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Apa lagi bn penang naik billboard #daprasuah #undurtokong ada bran?

    BalasPadam
  2. Penjara taiping sepesial menu hari jumaat sup ekor cili padi campur siput bab .penjara sg bamboo spesial menu hari jumaat sup ekor cili padi campur rebung plus aiskrim kun.penjara kajang spesial menu hari jumaat sop ekor cili padi plus satey kajang aiskrim and ketupat. Nasib la kau lim nak pilih mana

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping