Jumaat, Mac 18, 2016

Wah!!! Habis pulak semua fail - fail dan kertas - kertas jadi mangsa amukan Si Tokong DAPigs ni katanya bila isu skandal pembelian rumah dia menjadi isu hangat dalam Parlimen.

Katanya, Si Tokong DAPigs tu mengamuk nak cari siapa dalang yang mendedahkan isu tersebut sehingga ianya boleh menjadi satu bahan berita yang hangat diperkatakan semalam.

Dan yang lebih membuatkan Si Tokong DAPigs tu meroyan macam orang hilang akal ialah apabila ada bisik - bisik dikalangan rakyat yang nak buat perhimpunan bagi mendesak dia letak jawatan.

Alasan mereka, tindakan tersebut wajar dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu bagi memberi ruang kepada pihak Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menjalankan siasatan.

Bahkan kata mereka, desakan seumpama itu juga yang sedang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap Perdana Menteri. Jadi, ini peluang untuk Si Tokong DAPigs tu 'Walk The Talk'.


Malah, mereka juga turut mengaitkan beberapa isu hangat yang lain sebagai alasan untuk memberikan tekanan terhadap Si Tokong DAPigs tu agar dia meletakkan jawatan sebagai Ketua Menteri.

Antara lainnya ialah isu yang berkaitan dengan Dana Israel seperti mana yang didakwa oleh Bekas Pegawai Khas Si Tokong DAPigs tu yang berjumlah sebanyak RM 1.2 billion sebelum PRU yang lalu.

Selain itu, Si Tokong DAPigs tu juga masih GAGAL untk menjelaskan mengenai isu penjualan tanah milik Kerajaan Negeri sebanyak 100 peratus kepada syarikat milik Singapura.

Tak lupa juga dengan beberapa isu lain yang turut dikaitkan dengan Si Tokong DAPigs tu berkaitan dengan tanah rakyat serta projek pembinaan perumahan mampu milik di Pulau Pinang.

Semua itu alasan - alasan kukuh yang membuatkan Si Tokong DAPigs tu wajar untuk melepaskan jawatannya sebagai Ketua Menteri. Itu pun kalau Si Tokong DAPigs tu 'Anak Jantan' la. Kalau tidak, baik dia balik ke Gelang Patah, nyorok celah ketiak dia punya 'Appa'!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Kau katalah apa kau nak. Cina tu tetap CM. Kau sekadar tulis blog cap ayam jelah. Buat dosa kering. Harap kau dapat upahlah bro. Kalau tak saje jelah buat keje paria.

    BalasPadam
  2. Hang ni kena sampok ke? Itu pandangan tulisan dia...tak payah komen disini..kot nak komen pi ke Lim Guan Eng direct

    BalasPadam
    Balasan
    1. anon 11:35 am ni pemakan dedak DAPigs...dedak yg biasa di makan babi tu kira makanan ruji dia la..tu pasal jadi mcm tu...puihhh!!!

      Padam
  3. anoy 11:35 kat atas tu macai CM cap khinzir....bodo piang

    BalasPadam
  4. anoy 11:35 kat atas tu macai CM cap khinzir....bodo piang

    BalasPadam
  5. Inilah dia orang melayu ..kena caru sikit dah maki hamun. Baru puji lge je ..orang melayu dah tuduh macam2. Bangang punya orang. Kau makilah si anon tu sampai nenek kau beranak. Cina tu tetap memerintah. Setakat kat blog jelah kau orang semua ..hahahahahaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping