Sabtu, Mac 19, 2016

Haduyai! Kesian betul tengok Si Mak Janda sorang ni. Orang lain ramai jugak yang pegang status Janda ni. Tapi takde la sampai tahap sanggup memalukan diri sendiri macam yang dilakukan.

Keliru dan Mengelirukan. Itu dua perkara yang sering berlaku kepada puak - puak Pakatan Haprak ni sebab diorang ni mudah sangat lupa diri. Maka, termasuk la Si Mak Janda sorang ni.

Punya la dia takde idea yang nak dijadikan sebagai bahan jajaan modal Politik Murahan, terpaksa la Si Mak Janda ni buat perbandingan yang boleh dilabelkan 'TERBODOH' setakat hari ini.

Ada ke dia nak samakan isu mengenai pemotongan bantuan biasiswa penuh kepada pelajar dengan isu kereta Tesla? Memang tak masuk akal lansung.

Dia main tuduh ikut sedap kepala lutut dia je tanpa membuat sebarang semakan terlebih dahulu. Sama la macam sewaktu dia menabur fitnah kepada bekas calon Barisan Nasional sebelum ini.

Si Nurul Izzah tu jelas tak faham isu yang berkaitan dengan kereta Elektronik tu. Tapi dia tetap main sebat je ikut suka hati dia. Sedangkan penjelasan mengenai isu tu sudah pun dibuat.

Dari apa yang dijelaskan, kereta Tesla tu BUKAN dibeli untuk kegunaan pihak Kerajaan. Tetapi ianya akan digunakan oleh syarikat - syarikat yang ada kaitan dengan Kerajaan (GLC).

Dan bukannya GLC tu beli, sebaliknya Tesla hanya bagi 'Sewa' selama 2 tahun untuk tujuan membangkitkan kesedaran awam mengenai penggunaan kenderaan tanpa menggunakan minyak.

Bila kita sebut GLC yang sewa, maka diorang la yang tanggung kos sewaan kenderaan tersebut. Takde kaitan pun dengan pihak Kerajaan. Dan import kereta tu juga akan diberi pengecualian cukai.

Kan nampak sangat yang Si Nurul Izzah tu cuba nak mengelirukan keadaan? Kot kalau dia malas sangat nak Google, boleh klik link disini ni. Jangan la setakat nak jadi wakil rakyat, tapi nak buat kerja itu pun dia MALAS!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mak janda ni dulu..nak lulus ehem ehem balik pintu. aku tengok dalam video. jangan kata aku fitnah pulak. kalau video tu besi..tak tau la pulak.
    patut masa pilihanraya mulut cabul fitnah. sampai dah ngaku fitnah..mulut masih pot pet pot pet tak reti tobat. semoga Allah jer mengampunkan perbuatannya....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping