Rabu, Mac 09, 2016

Heh! Pelik juga dengan perangai Haramjadah Si Mak Janda ni. Hari tu, masa orang nak panggil dia mengadap Jawatankuasa Hak dan Kebebasan pun dia sibuk meroyan tak tentu arah.

Sekarang bila orang tak panggil pun dia masih lagi nak meroyan jugak ke? Apa yang tak kena dengan Si Mak Janda ni? Dia dilanda 'Kegersangan' yang Terlampau sangat ke sampai gitu jadinya?

Dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam, Si Mak Janda tu kata dia masih lagi belum 'diheret' ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen ekoran aksi dia bergambar dengan anak Kiram.

Gambar yang tersebar dalam laman media sosial mengenai pertemuan diantara Si Mak Janda tu dengan anak kepada Ketua Penceroboh Lahad Datu menjadi viral akhir tahun lepas.

Dari kenyataan yang dibuat bagi menyokong tindakan dia berjumpa dengan anak kepada Ketua Penceroboh itu, Si Mak Janda tu kata ianya atas dasar kepentingan Si Ketua Penipu tu.

Si Mak Janda tu kata, mereka yang turut hadir dalam majlis perjumpaan tersebut turut menyokong gerakan pembebasan Si Ketua Penipu tu yang didakwa menjadi 'Tahanan Politik'.

Walhal hakikatnya, Si Ketua Penipu tu dipenjara kerana dia didapati bersalah terlibat dengan gejala 'Seks Luar Tabiie' dan bertindak MELIWAT bekas pembantu peribadinya sendiri.

Takde kaitan pun dengan Politik. Sedangkan orang lain yang pihak mahkamah jatuhkan hukuman penjara diatas kesalahan yang sama, tak nak pulak diorang bela dan tuntut keadilan.

Itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak ni sebenarnya bukan berjuang demi menegakkan keadilan untuk semua pihak. Sebaliknya, diorang hanya sekadar berjuang untuk menjaga kepentingan Bontot Si Ketua Penipu tu je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping