Rabu, Mac 09, 2016

Heh! Herankan? Semenjak kenyataan media yang dibuat oleh Presiden PKR semalam sehingga disaat artikel ini ditulis, masih belum ada pihak yang berani bersuara mengenainya.

Jika sebelum ini, kita kata puak - puak Pakatan Haprak tu ada agenda mereka yang tersembunyi, ramai dikalangan penyokong Pro PakaTUN kata ianya hanya disebabkan dengki belaka.

Tapi, bila kenyataan media yang dibuat oleh Presiden PKR semalam menjadi satu isu yang hangat diperkatakan, hampir semua pihak cuba nak melarikan diri dari memberi penjelasan.

Hakikatnya memang jelas. Setiap seorang dari mereka yang menandatangani deklarasi itu sebelum ini mempunyai agenda matlamat mereka yang berbeza- beza dan bersifat peribadi semata - mata.

Ada yang nak memperjuangkan agenda Chauvanist demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Ada juga yang sekadar nak membalas dendam terhadap pihak Kerajaan.

Bahkan ada yang sekadar nak menjaga keselamatan peribadi, takut dia disumbat masuk dalam penjara sekiranya puak - puak Pakatan Haprak tu berjaya merampas kuasa di Putrajaya.

Namun sehingga hari ini, yang benar - benar berani tampil menyatakan agenda sebenar mereka hanya terdiri dari kalangan puak - puak PKR sedangkan Timbalan Presidennya dah kata sebaliknya.

Sebelum ini, Si Azmin tu tetap menyeru ahli PKR perlu melupakan insiden tahun 1998 bila mana Si Ketua Penipu tu telah dipecat sebagai Timbalan Perdana Menteri oleh Tun Mahathir.

Tapi nampak gayanya, seruan Timbalan Presiden PKR itu tidak senada dengan hasrat Presiden partinya sendiri apabila dia tetap menyatakan bahawa perjuangan membebaskan Si Ketua Penipu tu perlu diutamakan.
"Pakatan Harapan hari ini menetapkan bahawa agenda pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi agenda utama yang akan dibawa bersama agenda reformasi yang lain," katanya pada sidang media di Bangunan Parlimen, di sini pada Isnin.
Dalam erti kata lainnya, dasar perjuangan PKR adalah untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari tuduhan sebagai Peliwat. Mereka tetap tidak akan mengampunkan dosa Tun Mahathir.

Apa yang jelas, deklarasi yang dibuat sebelum ini telah membuatkan mereka yang terlibat hilang kemaluan serta menyebabkan mereka Kecut Buah Kerandut untuk menafikan tuntutan PKR agar membebaskan Si Ketua Penipu yang sedang merengkok dalam penjara!!!

PS: Mungkin bagi mereka yang terlibat dalam deklarasi semalam tak nak jawab di akhirat mengenai Pembebasan Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat. Maka sebab itu diorang semua Terkedu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping