Khamis, Mac 31, 2016

Hahaha!!! Nampak gayanya isu Parol yang diberikan oleh Jabatan Penjara Malaysia kepada Dr. Khir Toyo tu bukan sahaja memberi tekanan kepada Guan Eng. Tapi juga kepada keluarga Si Ketua Penipu ni.

Semenjak berita mengenai pembebasan Dr. Khir Toyo melalui Parol semalam, rata - rata Macai Haprak Si Ketua Penipu tu mula berkokok dan cuba nak membebaskan Si Peliwat tu dari penjara.

Ingat ye! Yang buat desakan supaya Si Ketua Penipu tu juga diberikan Parol bukan orang lain. Tapi mereka terdiri daripada kalangan Macai Haprak Pakatan tu sendiri seperti Suara Rakyat ni.

Maka respon yang diberikan oleh Si Nurul Izzah berhubung desakan yang dibuat oleh Macai Haprak tu dilihat agak mengecewakan apabila keluarga Si Nurul Izzah tu sendiri menolaknya.

Desakan Macai Pakatan
Alasan yang diberikan oleh Si Nurul Izzah, pembebasan melalui Parol itu hanya akan membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu benar - benar didapati bersalah oleh pihak mahkamah.
“Kes kita jelas, beliau (Anwar) tidak bersalah. Memang ada permohonan dibuat ekoran kegagalan mahkamah mempertahankan keadilan.
“Kita dah hantar buat kali kedua tetapi kita turut mendesak kepada penjara dan kerajaan kerana masih tidak ada jawapan rasmi menolak permohonan tersebut,” katanya.
Itu pandangan dan pendirian Si Nurul Izzah yang mendakwa KONONnya dengan pengampunan DiRaja, Si Ketua Penipu tu dapat diberikan gambaran sebagai seorang 'Mangsa Politik'.

Dalam erti kata lainnya, Si Nurul Izzah dan keluarga Si Ketua Penipu tu awal - awal lagi dah menolak desakan dan pandangan yang diberikan oleh Macai Haprak Pakatan tu secara terbuka.

Tapi, bagaimana pulak dengan pandangan yang diberikan oleh Rafizi berhubung isu permohonan pengampunan DiRaja ni? Adakah Si Rafizi tu juga MENIPU dalam kenyataannya?
“Anwar tidak akan mengemukakan permohonan Pengampunan Diraja kerana Anwar tidak bersalah,” itu kata Rafizi dalam sidang media di Ibu Pejabat PKR pada 23 Februari 2015, juga dipetik dari portal FreeMalaysiaToday.
Nah! Sekarang Si Nurul Izzah tu perlu jelaskan, apa asas Si Rafizi tu berkata sedemikian jika benar dia rasa pengampunan DiRaja tu boleh membuktikan yang Si Ketua Penipu tu BUKAN seorang PELIWAT?

Dan apa yang lebih penting, Si Nurul Izzah dan keluarga Si Ketua Penipu tu perlu terlebih dahulu membetulkan kenyataan yang dibuat oleh Ketua Peguam yang membela Si KetuaPenipu tu. Diorang pun mengakui bahawa LIWAT tu benar - benar belaku!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kah kah kah kah.....u ulang i saman.

    BalasPadam
  2. X salah!! Terima la hakikat mak jan weiii

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping