Ahad, Mac 27, 2016

Katalah apa sahaja. Tapi kalau dah dasar perjuangan asal diorang pun hanya berdasarkan kepada tujuan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri, memang susahlah kalau hendak diubah.

Perkara tu sudah memang cukup jelas. Tidak perlu kita ulas panjang lebar. Hanya mereka yang masih 'JUMUD' dalam Politik sahaja yang tak dapat menerima hakikat sebenar perkara tersebut.

Maka sebab itu diorang sanggup membodohkan diri dengan menjadi 'Pencacai Murahan' demi menagih kasih 'Politik Pelacur' yang sudah menjadi amalan puak PKR selama hari ini.

Adakah mereka sampai hari ini masih lagi tidak sedar, PKR hanya wujud atas ehsan dari orang lain? Malah dasar perjuangan parti itu sejak awal lagi memang tidak relevan dengan rakyat.

Punca utama kewujudan PKR pun hanya sekadar mahu memperjuangkan Keadilan bagi seorang individu yang bernama 'Anwar Ibrahim' yang dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Sejak sekian lama, PKR mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu telah menjadi mangsa penganiayaan dan Kezaliman oleh Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh Tun Mahathir.

Apa yang jelas, PKR hanya merupakan sebuah parti yang sama seperti 'Kerakap Diatas Batu' semata - mata. "Hidup Segan, Mati Pun Tak Sedar Diri". Itulah prinsipal asal kepada perjuangan PKR.

Kesimpulan mudahnya, PKR ni hanya wujud atas sokongan Simpati Murahan dari orang lain. 

Jadi, kenapa puak dari kalangan parti Kuali pimpinan Mat Sabu tu terkejut dengan kesediaan PKR untuk menjalinkan kerjasama Politik diantara mereka dan gabungan blok baru yang dibentuk oleh PAS?

Realitinya, Politik Pelacur seperti PKR ini hanya cenderung ke arah mana mereka boleh dapat sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat. Kalau diharapkan PKR ni bergantung kepada diri mereka sendiri, lama dah diorang ni 'Mati Pucuk'!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping