Selasa, Mac 29, 2016

Fuh!!! Punya la taksubnya diorang ni nak menyebarkan dakyah fitnah dan menyemai kebencian secara terbuka terhadap Perdana Menteri sampai sanggup bertukar menjadi 'Hantu'.

Dalam laporan yang disiarkan semalam, ada sebuah Cawangan UMNO di Selangor wujud tanpa pengetahuan kepimpinan diperingkat Bahagian itu sendiri. Kiranya, ada Cawangan 'Hantu' pulak.

Ketua UMNO Bahagian Pandan semalam menafikan kewujudan Umno Cawangan Teratai sambil menambah individu yang mengaku sebagai 'Ketua Cawangan' berkenaan lansung tidak dikenali oleh kepimpinan bahagiannya. 
"Sehingga hari ini, saya tidak ketahui dan AJK bahagian (Pandan) pun tidak ada maklumat. Ditakuti entah daripada mana datang, buat kenyataan seperti itu. 
"Di dalam Umno Bahagian Pandan tidak ada cawangan Teratai, (tapi) DUN Teratai ada. Cawangan Umno di DUN Teratai semuanya kami kenal. Tapi cawangan Teratai tidak ada," katanya kepada Antarapos.
Kenyataan itu merujuk kepada pendedahan seorang individu yang mendakwa dirinya sebagai Ketua Umno Cawangan Teratai seperti yang telah dilaporkan dalam sebuah portal media hari ini. 

Dalam laporan portal berkenaan, individu itu mendakwa kononnya pemimpin akar umbi UMNO di Selangor telah "DIPAKSA" menandatangani deklarasi menyokong YAB Perdana Menteri.

Individu itu juga turut mendakwa bahawa "Cawangannya" baru saja menerima surat berkaitan dengan satu deklarasi yang telah disediakan oleh Badan Perhubungan UMNO Selangor.

Heh! Nampak gayanya makin sakit otak diorang ni nak menyebarkan dakyah fitnah dan menyemai kebencian dikalangan masyarakat sampai tahap sanggup MENIPU secara terang - terangan.

Apa yang lebih memalukan, tindakan yang dilakukan itu membuktikan bahawa mereka yang terlibat sudah berasimilasi dengan perangai Haramjadah puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak dikalangan DAPigs yang kerjanya memang suka MENIPU rakyat!!!

PS: Mungkin orang yang mendakwa diri dia sebagai "Ketua Cawangan" tu kemaruk nak jadi Ketua Cawangan gamaknya. Tapi bila bertanding diperingkat cawangan, KALAH. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. KIRA NASIB BAIK LA MAMAT TU NGAKU KETUA CAWANGAN TERATAI,DIBUAT NYER NGAKU PRESIDEN UMNO TERATAI LAGI GEMPAK,MAKIN BANYAK JENIS GILA YANG BARU MUNCUL DUA TIGA MENJAK NI.

    BalasPadam
  2. Sokongan yg tak ikhlas...nanti PRU 14 semua lingkup.

    BalasPadam
  3. Ooo... Patutlah Mohd Najib kumpulkan 1,500 orang bomoh... Rupanya nak tangkap hantu jembalang yg berkeliaran...
    Baru aku tau...
    Tahniah Mohd Najib! Ada waswasan!!!

    BalasPadam
  4. ada ahli umno hantu plk dah.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping