Isnin, April 25, 2016

Wau!!! Nampak gayanya, DAPigs semakin hari semakin besar kepala dan nak semua orang tunduk kepada mereka yang menganggap diri sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan Haprak tu.

Maka sebab itulah diorang tak peduli lansung dengan tuntutan yang dibuat oleh PKR selaku rakan sekutu. Lain la kalau PKR datang sembah lutut diorang, masa tu mungkin diorang akan beralah.

Tapi apa yang memalukan, perbalahan terbuka yang berlaku diantar DAPigs dan PKR ni masih juga cuba nak dinafikan oleh Azmin Ali. Mungkin dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat gamaknya.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Menteri Besar Selagor tu bukan sahaja menafikan wujudnya perbalahan tersebut. Malah dia menyalahkan pihak media yang salah lapor.

Alasan yang diberikan oleh Si Azmin tu bukan la satu perkara yang 'Luar Biasa' bagi kita. Sememangnya kita dah masak sangat dengan perangai Haramjadah Si Azmin ni sejak dia jadi MB.

Tinggal lagi, apa pulak yang dia nak kata tentang amaran yang diberikan oleh DAPigs ni? Apa pulak alasan yang nak diberikan oleh Si Azmin tu mengenai dakwaan yang dibangkitkan?

Adakah Timbalan Presiden PKR tu masih juga nak cuba untuk menipu rakyat dan mendakwa ia hanya sekadar propaganda pihak media semata - mata untuk memburukkan Pakatan?

Apa yang jelas, tindakan memberikan amaran yang dilakukan oleh DAPigs ni membuktikan bahawa kesefahaman dikalangan puak Pakatan Haprak tu memang Tidak Wujud sama sekali.

Dan hakikatnya itu tidak dapat dinafikan oleh Si Azmin Ali tu sendiri. Cakap la apa yang dia mahu, tapi pokok pangkalnya, bau pekung Bangkai Gajah depan mata ni tak dapat dia nak tutup dengan daun pisang!!! Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!!
KUCHING: Kurang 24 jam menjelang hari penamaan calon bagi pilihan raya negeri Sarawak, DAP dan PKR bagaimanapun masih lagi bertelagah mengenai pembahagian kerusi, yang boleh mengakibatkan pertandingan tiga penjuru membabitkan sehingga lima kawasan.

Pengerusi DAP Sarawak, Chong Chieng Jen berkata, PKR harus berpegang dengan kata-kata mereka dan tidak akan membenarkan sebarang pertindihan kerusi.

Jika tidak, Chieng Jen berkata, DAP akan mengambil balik kerusi Batu Kitang, yang dipersetujui untuk diberikan kepada PKR.


"Saya telah didesak oleh ahli-ahli DAP dan juga rakyat mengenai Batu Kitang. Mereka kata jika PKR tidak pegang kata-kata mereka, mengapa kita perlu ikut?" katanya pada sidang media di sini, Ahad.
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping