Isnin, April 25, 2016

Hehehe!!! Amacam? Ada berani ke Si Guan Eng tu nak sahut cabaran yang dibuat oleh Datuk Rahman Dahlan ni? Atau adakah Si Guan Eng tu dah mula "Kecut Buah Kerandut" dia?

Kalau sebelum ini, bukan main lagi Si Guan Eng tu menyalak dan cuba membuat tuduhan yang bukan - bukan ekoran pembatalan sesi debat terbuka diantara dia dengan Datuk Rahman Dahlan.

Kononnya Si Guan Eng tu kata, PDRM cuba nak menyelamatkan Datuk Rahman Dahlan dari dimalukan diatas pentas debat. Walhal, arahan dari PDRM tu hanya menguntungkan diri dia sendiri.

Pada asalnya, arahan supaya debat diantara Datuk Rahman Dahlan dan Ketua Menteri Pulau Pinang tu telah dikeluarkan oleh pihak SPRM dengan alasan ianya akan mengganggu proses siasatan.

Namun sehingga hari ini, pihak SPRM masih lagi belum memanggil Guan Eng yang didakwa terlibat dengan penyelewengan dalam isu pembelian rumah banglow mewah 'Terlajak Murah' dia tu.

Tapi Si Guan Eng tu masih tetap meroyan tak tentu arah nak menutup kemaluannya sendiri dengan membuat tuduhan tanpa sebarang bukti yang kukuh terhadap Datuk Rahman Dahlan.

Si Guan Eng mula menuduh Datuk Rahman Dahlan sengaja menabur fitnah terhadap dirinya melalui pendedahan yang dibuat secara terang - terangan berhubung isu tanah Taman Manggis.

Malah dalam ruangan media sosial, Si Guan Eng tu turut mendakwa Datuk Rahman Dahlan telah gagal menjadi seorang Menteri yang boleh diharapkan kerana mengikut arahan dari pihak SPRM.

Atas sebab itu, Datuk Rahman Dahlan mencabar Ketua Menteri Pulau Pinang itu untuk mengambil tindakan dan memfailkan saman terhadap dirinya jika benar apa yang didedahkan itu satu fitnah.
Sekarang, kita tunggu pulak reaksi Guan Eng tu mengenai cabaran ini. Adakah dia akan menyahut cabaram itu secara terbuka, atau terus berselindung disebalik laman media sosial semata - mata untuk menutup 'Buah Kerandut' dia yang dah hilang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. si guan Eng tak berani saman..rahman dahlan ler yg saman guan eng pasal banyak buat fitnah...cina tu terpaksa jgk pegI mahkamah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping