Rabu, April 06, 2016

Huh! Pening Kepala Lutut Si Tony Puaka tu dibuatnya apabila Ahli Parlimen Veteran DAPigs ni kelihatan cukup gembira apabila hasil siasatan PAC mengenai isu 1MDB selesai dibuat.

Kalau kita baca kenyataan yang dibuat oleh Ahli Parlimen DAPigs Kepong ni, memang nampak sangat yang dia rasa 'Bersyukur' kerana hasil siasatan PAC tu akan dibentangkan di Parlimen.

Sewaktu dalam satu sidang media semalam, Tan Seng Giaw menyatakan bahawa dia sendiri tidak sabar - sabar untuk menunggu pembentangan hasil siasatan PAC berhubung isu 1MDB tu.
"Jika tiada sebarang kecemasan atau hal-hal lain, memang hasrat kita untuk bentangkan laporan itu Khamis ini, tetapi bergantung pada banyak perkara termasuk pindaan di saat akhir dan percetakan," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini, hari ini.
Jika selama hari ini, Si Tony Puaka serta beberapa orang pemimpin dari kalangan Pakatan Haprak tu sering kali menyerang 1MDB dengan pelbagai dakwaan yang tidak berdasarkan kepada fakta.

Sebaliknya mereka hanya membuat tuduhan dengan tujuan untuk mengelirukan rakyat agar membenci tindakan pihak Kerajaan Pusat yang telah menubuhkan syarikat pelaburan strategik itu sebelum ini.

Bahkan sebelum ini, Si Tony Puaka tu menjadi diantara Jaguh Kampung yang paling lantang berkokok mempertikaikan isu berkaitan dengan 1MDB walaupun dia merupakan ahli Jawatankuasa PAC.

Malah, Si Tony Puaka tu juga turut menanggung kemaluan apabila terpaksa melarikan diri dari menyahut cabaran untuk berdebat dengan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) 1MDB yang dibuatnya sendiri!!!

Itu membuktikan bahawa Si Tony Puaka tu hanya sekadar berani berkokok tak tentu arah tapi mula Kecut Buah Kerandut apabila nak berdepan dengan Kebenaran. Kalau dah dasar Pembohong tu, memang payah la nak diubah!!! Bercakap je pandai, tapi habuk pun tarak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping