Sabtu, April 02, 2016

Hehehe!!! Tak sangka pulak Si Nurul Izzah ni pun pandai jugak buat lawak ek. Tapi lawak dia hanya orang yang tertentu je faham. Hanya mereka yang sealiran dengan Si Nurul Izzah tu sahaja yang akan gelak.

Kit gelak bukan sebab lawak yang disajikan oleh Si Nurul Izzah tu. Tapi kita gelak sebab ke-BODOH-an yang ditonjolkan oleh anak kepada Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Kalau kita ni dari kalangan orang yang suka buat fitnah, menipu dan suka mengelirukan rakyat, memang mudah la kita nak faham lawak yang cuba disampaikan oleh Si Nurul Izzah tu.
Maka sebab itu ada sekumpulan anak muda yang diketuai oleh seorang pemimpin PKR ni tampil buat 'Flashmob' di Pulau Pinang dengan kehadiran peserta yang cukup membanggakan.

Katanya jumlah kehadiran mencecah hampir 70 ribu. Tapi malangnya, semua dari kalangan nyamuk, lalat dan tungau. Bilangan orang, tak sampai 50 orang pun. Itu pun diorang main kutip tepi jalan je.

Katanya, 'Flashmob' yang dianjurkan itu adalah sebagai tanda memperingati ulang tahun perlaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) yang telah dilaksanakan pada tahun lepas.
Tapi yang herannya, kenapa banner serta sepanduk yang dipamerkan oleh peserta tu semuanya hanya memamaprkan slogan 'Bebaskan Anwar'? Ini 'Flashmob' apa sebenarnya ni?

Adakah diorang nak samakan Si Ketua Penipu yang dok tengah meringkuk kat dalam penjara tu dengan Sardin yang cuba dicetuskan oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini? Sejak bila pulak Si Ketua Penipu merangkap Si Peliwat tu sama dengan KFC!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. anwar ibrahim smakin tidak diminati skrg ni

    BalasPadam
  2. Contoh manusia x boleh terima kenyataan.. sukati ko la nakkk

    BalasPadam
  3. Orang bantah GST sebab harga barang mahal .KAU ( semut hitam ) takpalah .tak tersa harga barang naik sebab kau makan taik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harga barang naik bukan sebab GST. Tapi sebab geng Babi DAPigs tu naikkan harga barang sesuka hati diorang. Tapi bagi geng Babi DAPigs macam Tanpa Nama 4:50, Takpe lah. sebab kau dah biasa makan Babi.

      Padam
    2. Barang mahal tu bukan sebab GST tapi sebab peniaga DAPig tu asyik naikkan harga barang. Harga minyak dah berapa kali kerajaan kasi turun tapi harga barang tak turun juga. Bila naik sikit jer harga minyak berlumba pulak peniaga DAPig tu naikkan harga barang. Kalo nak bantah ko pergi bantah peniaga DAPig. Tapi biasalah org spt Tanpa Nama 4:50 dah biasa makan taik babi mana mungkin nak bantah DAPing...haktuihhh.

      Padam
    3. Cmne macai lapiji sutun sesat sini? Myk turun rege brg pon turun celah mana lahabauu

      Padam
  4. Cina babi dap bangsat naikkan harga barang!!!!!
    Tujuan utk memburukkan kerajaan.
    Mmg babi bangsat cina babi dap.

    BalasPadam
  5. Sokong...cina makan babi...perangai mesti macam babi. Lu ingat lu dpt kuasa ini negara ka..lu mau tengok parang panjang terbang ka...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping