Jumaat, April 08, 2016

Aduhai! Nampak gayanya Si Tokong DAPigs ni betul - betul dah terdesak nak mencari jalan keluar dari skandal yang kian membelenggu dirinya pada ketika ini. Kalau suruh apa pun dia sanggup buat.

Tapi, jangan la ada orang suruh Si Tokong DAPigs tu berbogel dan berlari keliling bangunan Komtar bagi membuktikan yang dia tak bersalah pulak ye. Takut nanti, ada yang Muntah Hijau.

Apa yang pasti, Si Guan Eng tu sekarang ni memang tengah terdesak nak mencari jalan keluar dari dipalit dengan skandal berkaitan pembelian rumah mewah dan juga penjualan tanah Taman Manggis.

Macam - macam gimik dah dibuat oleh Si Guan Eng tu sebelum ini. Tapi semuanya hanya sekadar mampu membuka lebih banyak kemaluan dirinya dengan alasan BODOH yang diberikan.

Sekarang, mungkin Si Tokong DAPigs tu ingat, inilah peluang untuk dia kembali membersihkan maruah dirinya yang sudah tercalar dengan menyahut cabaran debat secara terbuka.
KUALA LUMPUR: Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menyahut cabaran debat terbuka dengan Datuk Abdul Rahman Dahlan berhubung kontroversi dan dakwaan rasuah membabitkan isu hartanah di negeri itu.

Guan Eng berkata beliau juga bersedia mengadakan debat dengan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan itu secara siaran langsung.
Heh! Tipikal sungguh pemikiran jumud Si Guan Eng ni. Nampak sangat yang dia hanya sekadar nak meraih Publisiti Murahan dengan membuat tawaran supaya debat tu diadakan melalui siaran lansung.

Tapi herankan. Kenapa Si Guan ENg tu tak nak failkan saman terhadap Datuk Rahman Dahlan ni sekiranya dia yakin bahawa tuduhan yang dibuat itu adalah tidak benar sama sekali?

Kenapa Si Tokong DAPigs tu TAKUT sangat nak ambik tindakan melalui perundangan dimana yang betul dan yang salah tu dapat ditentukan secara sah? Adakah Si Tokong tu tak percaya kepada sistem perundangan di Malaysia?

Kalau nak kata dia tak percaya, banyak dah saman yang dia failkan sebelum ini. Tapi kenapa kali ini Si Tokong DAPigs tu dilihat macam 'Pucat Lesi' muka dia bila dicabar suruh dia ambik tindakan tersebut? Takkan Si Tokong DAPigs tu takut dengan bayang - bayang sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. dah mula kena siasat tak prlu debat lg.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping