Jumaat, April 08, 2016

Heh! Kalau dah namanya Pentaksub dan Penjilat Bontot PKR, memang tak boleh nak kata apa la. Apa saja yang kita pertikaikan pasal pemimpin diorang, sudah pasti diorang akan bantah mati - matian.

Jika semalam, kecoh orang cerita pasal 'Wayang Kuntau' yang cuba dipamerkan oleh Si Rafizi tu dengan berlakon seolah - olah seperti dia telah digari oleh pihak Polis sewaktu ditahan.

Maka ramai la pencacai Pakaran ni yang tampil dan memberikan penjelasan bahawa ianya adalah 'Standard Procedure' yang biasa digunakan oleh pihak Polis terhadap Orang Kena Tahan atau OKT.

Kan nampak sangat yang diorang ni cuba nak alih perhatian dan cuba mengelirukan rakyat. Isunya bukan sebab tak faham 'Standard Prosedure' yang dilaksanakan oleh pihak Polis terhadap OKT.

Tapi soalnya, paparan video dan visual gambar Si Rafizi tu pegang tangan dia dibelakang tu adalah sekadar untuk menjawab dakwaan yang dibuat oleh pemimpin pembangkang sendiri.

Diorang yang cuba memberikan gambaran seolah - olah Si Rafizi tu 'DIGARI' dan DIHINA sedemikian rupa semata - mata untuk tarik perhatian serta meraih Sokongan Simpati Murahan.
Tak nampak ke PEMBOHONGAN yang cuba dibuat oleh ADUN DAPigs ni???
Jadi, jika Pencacai Pakatan Haprak tu mempertikaikan KONONnya kita tak faham tentang 'Standard Prosedure' pihak Polis, maka diorang juga perlu membuat penjelasan kepada pemimpin diorang sendiri. Sebab, pemimpin diorang pun tak tau pasal benda tu!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Otak udang betulla.. kira undi x smpi 2k pon salah.. puii

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping