Ahad, April 10, 2016

Huh! Nampak gayanya, pengaruh Si Wan Azizah dan keluarga Si Ketua Penipu tu sekarang ni dah semakin tergugat. Ianya membuktikan bahawa kepimpinan Si Wan Azizah tu dah tak laku.

Mungkin kerana tindakan yang diambil oleh Si Wan Azizah sebelum ini yang dilihat masih mahu menerima kerjasama dengan puak PAS yang dibantah secara terbuka oleh puak DAPigs.

Atau mungkin kerana pendirian Wan Azizah yang masih enggan menerima gerakan yang diketuai oleh Tun Mahathir membuatkan pengaruhnya dalam Parti Keluarga Rosak tu semakin merosot.

Dari beberapa sumber hari ini mendedahkan, kartel Wan Azizah sedang berusaha untuk memujuk Ezam Mohd Noor untuk kembali ke pangkuan PKR bagi menyelamatkan kedudukan Wan Azizah.

Katanya, tindakan itu 'Terpaksa' dilakukan kerana pada ketika ini PKR sedang dikuasai oleh Azmin yang dilihat lebih dominan dari Wan Azizah walaupun Menteri Besar Selangor itu hanya berstatus Timbalan Presiden.
“PKR ketika ini sedang dikuasai oleh Azmin dan orang-orangnya dan perkembangan itu dilihat sangat bahaya untuk politik Kak Wan. Azmin telah mengunakan kesempatan sebagai menteri besar Selangor untuk mengukuhkan kedudukan politiknya sekaligus menyebabkan pengaruh Kak Wan semakin lemah” dedah sumber tersebut.
Bagi sesetengah pihak, Azmin pada ketika ini dilihat Terlalu Ego dengan jawatan yang disandangnya sebagai Menteri Besar. Maka rasa hormatnya kepada Wan Azizah atau pun kepada Anwar sudah berubah.

Malah, nafsu Si Azmin yang dilihat mula Gila Kuasa itu membuatkan dia semakin bertambah 'Ghairah' untuk merampas kedudukan Wan Azizah dan menjadi Presiden PKR yang baru.

Pada sesetengah pihak, apa yang ditonjolkan oleh Si Azmin tu pada ketika ini bukan la sesuatu yang baru. Tetapi dah lama dah Si Menteri Besar Selangor tu pasang angan - angan nak jadi Presiden.

Bahkan sewaktu selesai Pilihan Raya Umum yang lalu, Si Azmin tu juga pernah mengeluarkan kenyataan dan mendesak agar kepimpinan parti tidak mengamalkan sikap Nepotisme.

Nafsu Gelojoh Si Azmin tu juga dilihat kian bertambah apabila dia kini rapat dengan Tun Mahathir dan mula memasang angan - angan nak jadi Perdana Menteri Malaysia dimasa akan datang.

Dan satu - satunya cara untuk Azmin memenuhi nafsu buasnya itu adalah dengan merampas jawatan Presiden PKR dan mengetuai Pakatan Haprak yang pada ketika ini disandang oleh Wan Azizah. Pokok pangkalnya, pemimpin PKR ni semuanya Gila Kuasa belaka!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. tak kisah la sesapa pun yg jd ketua semua nya hampeh...

    BalasPadam
  2. wan jijah dah jadi taik kering sebab tu tak laku sama mcm aljuburi dan mahataik.

    BalasPadam
  3. presiden pkr ke, timbalan presiden pkr ke, setiausaha pkr ke, naib presiden pkr ke....semuanya kena tunduk dengan towkei dapigs, beb!

    Azmin ke, jijjah ke, ijjah ke,pondan aww ke....
    Jawatan dorang boleh berubah ubah....tapi hakikatnya mereka semua adalah barua fulltime kepada dapigs.

    Malah cinapek pkr macam tiang chuak mempunyai kuasa lebih besar darฤซ semua 'Melayu' pengkhianat tuh.

    BalasPadam
  4. Serve them right....election akn dtg gulung tikaq...si pondan muka ular tedung sdg mengawan tu biarkan duduk sebelah bilik bang non kat sg buluh

    BalasPadam
  5. Kak wan..elokle bawa anak2 terutama nurul izah gi mekah. Mungkin di sana hati kak wan dan anak2 akan menerima kenyataan yg papa anak2 kak wan mmg peliwat..tak kan kak wan tak tahu tabiat songsang suami...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
  6. ko nak lawan azmin? malam sikit la... azmin banyak dedak. ko ada apa barang?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping