Isnin, Mei 23, 2016

Walaupun Si Menteri Besar Selangor ni pernah bekerja dibawah dua orang pemimpin besar dalam Politik, itu belum cukup untuk membuatkan dia 'Matang' dalam bidang yang diceburinya.

Biarpun sebelum ini, Si Timbalan Presiden PKR itu cukup licik mengatur rancangan dengan melobi dirinya bagi merampas jawatan MB Selangor dari Wan Azizah, itu pun dengan bantuan orang lain.

Dalam erti kata lain, Si Azmin tu masih terlalu 'Mentah' untuk menjadi 'Pencatur Politik' sepertimana yang pernah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu. Masih jauh lagi untuk dia mencapai status tu.

Hakikatnya, semua gerak langkah dan perencanaan Politik yang sedang dirancang oleh Si Menteri Besar Selangor itu sejak akhir - akhir ini mula menemui ke-GAGAL-an demi ke-GAGAL-an.

Dan boleh dikatakan bahawa semua ke-GAGAL-an itu berpunca dari sifat Rakus dan Ghairah dia nak mendaki tangga Politik dengan pantas dengan mencantas orang yang ada disekelilingnya.

Jika sebelum ini, Si Menteri Besar Selangor tu diwar-warkan cuba nak menghapuskan pengaruh keluarga Si Ketua Penipu tu dalam PKR dengan menyertai gerakan deklarasi Mahathir.

Walaupun dia sedar tindakan yang dilakukan itu bakal mengundang rasa kurang senang dikalangan pengikut kem Wan Azizah, namun Si Menteri Besar Selangor tu terus tenggelam dalam egonya sendiri.

Realitinya cukup jelas. Keluarga Si Ketua Penipu tu tidak akan sekali - kali memberi sokongan kepada Tun Mahathir yang selama ini dianggap Penzalim terhadap keluarga itu sendiri.

Jadi, bagaimana mungkin Si Azmin tu rasa yang dia mampu untuk meracuni pemikiran ahli serta pemimpin PKR agar menyokong gerakan orang yang telah menyebabkan keluarga Si Ketua Penipu tu sengsara?

Kemudian, Azmin juga turut melangkaui keputusan Presiden dalam membuat keputusan berhubung isu calon Pilihan Raya Negeri Sarawak sehingga menimbulkan perbalahan dengan DAPigs.

Tindakan diluar bidang kuasa Timbalan Presiden PKR itu bukan sahaja telah menyebabkan PKR GAGAL untuk menambah bilangan kerusi. Malah ia membuatkan DAPigs hilang 6 kerusi DUN.

Langkah Sumbang yang dilakukan oleh Si Azmin tu ternyata telah menimbulkan kemarahan bagi puak DAPigs sehingga mereka melabelkan PKR sebagai sebuah parti Penipu dan Pengkhianat.

Sekarang, Si Azmin tu nampak gayanya terus bermain dengan api apabila mengeluarkan kenyataan MENGHINA Presiden PAS secara terbuka berhubung isu Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar.

Buat sekian kalinya, tindakan yang disifatkan sebagai 'Jahil dan Kurang Ajar' Si Azmin itu telah menyebabkan kepimpinan PAS marah dan mula menyerang PKR secara terang - terangan.

Maka kesimpulannya, Si Menteri Besar Selangor ni bukan sahaja belum cukup matang untuk menjadi Pencatur Politik. Malah dia mudah sangat alpa dengan ke-Rakus-an dan ke-Ghairah-an Politik Peribadi dirinya sendiri. Sekaligus tidak melayakkan dia bergelar sebagai pemimpin!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Itu kalau Azmin...... Kalu Khadam Selfie dari gang Kuali Leper burger lain plak.

    Why dan mengapa? Sebab masa yg sama ada yg jadi Tahi Barua dari Pati Angkat Najis.

    Lupakanlah Tahibarua oiiiiiiiiiii. DAP pun dah cemoih dgn hangpa. Pemimpin lagi ramai dari ahli. Lepas tu plak berpecah kepada 3 . Satu fraksi syiah, satu lagi liberal dan terakhir plak pengikut JIM Hendrix.

    Ayoyooooooooooo mau Khadam Selfie lempar mikrofon lagi.

    Kalau sorang tu Semut hitam kata pakai kain lampin, Sekor lagi tak pakai kain. Kurang2 pakai kain lain tak nampak mikrofon. Sorang lagi tu lempar mikrofon atas pentas. Ayoyoooooooo malu habaq hang. nak mampuih kot

    Itu sebabla Kaler Woren jadi bahan ketawa bani melayu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping