Isnin, Mei 23, 2016

Hahaha!!! Nampak gayanya, Si Menteri Besar Selangor tu bukan sahaja tak berjaya membuat semua orang tunduk kepada dia. Malah tindakan dia juga turut membuatkan dia hilang kemaluan.

Mana tidaknya, Jika sebelum ini, Si Menteri Besar Selangor merangkap Timbalan Presiden PKR itu telah melakukan Penghinaan yang cukup besar terhadap Presiden PAS berhubung isu calon di Sungai Besar.

Azmin dalam satu kenyataan sebelum ini telah melabelkan Hadi Awang sebagai seorang pemimpin yang tak tau apa yang sedang berlaku didalam partinya sendiri berkaitan dengan isu tersebut.

Kenyataan itu dibuat selepas Azmin mendakwa KONONnya wujud rundingan diantara pihaknya dengan PAS mengenai isu calon bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar tu.

Walaubagaimana pun, penghinaan yang dilemparkan oleh Si Menteri Besar Selangor tu terhadap Hadi Awang ternyata tidak memberikan sebarang kudis kepada Presiden PAS itu secara terbuka.

Sebaliknya, tindakan yang dianggap Jahil dan Kurang Ajar oleh Ketua Pemuda PAS itu hanya membuatkan Presiden PAS kekal komited untuk meletakkan calon dari partinya dikawasan tersebut.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Hadi Awang tetap menegaskan bahawa PAS akan terus kekal bertanding di Parlimen Sungai Besar dan menutup segala pintu rundingan.

Alasan yang diberikan oleh Hadi Awang, memang benar pihaknya telah menghantar wakil untuk berunding dengan Azmin. Namun malangnya rundingan tersebut menemui ke-GAGAL-an.
“Tuntutan daripada pihak lain untuk bertanding tidak wajar. Apatah lagi kita dapat tahu mereka hendak meletakkan calon daripada Pakatan Harapan,” katanya kepada media selepas merasmikan majlis Himpunan Pendidik Islam Peringkat Kebangsaan 4.0 di Melaka semalam.
Maka sekarang, terjawab la sudah persoalan yang telah dibangkitkan sebelum ini sama ada PAS mahu tunduk atau pun tidak kepada desakan yang dibuat oleh Si Azmin tu secara terbuka.

Ternyata PAS masih lagi menjaga integriti dan kredibiliti parti itu dari diperkotak-katikkan oleh seorang pemimpin Rakus dan Gelojoh serta Mudah Lupa Diri seperti Si Menteri Besar Selangor ni.

Dalam erti kata lainnya, Si Menteri Besar Selangor tu boleh la berhenti berangan - angan nak tunjuk seolah - olah dia masih lagi 'In Control' di Selangor. Kenyataan Si Hadi Awang tu membuktikan yang Si Azmin tu hanya 'Berangan - Angan' tak tentu arah!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. SIAPA nak heran.........?????
    Kulit Haji Hadi setebal kulit babi sejak
    bersedondon dengan Najib atas pentas.
    Memang payah nak berkudis

    BalasPadam
    Balasan
    1. marah nampak cib minah.. mcm meroyan rindu lama tak kena dgn abg non aje ni

      Padam
  2. Cik Minah kalu kita sdiri buat andaian x pyh lah kan tak dok pasal2 buleh dosa kering

    BalasPadam
  3. Ini satu lagi orang gila yg suka menyamakan orang lain dengan haiwan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. cik minah ni memang keturunan haiwan..itu yg sensitif..tak caya tanya emak cik minah..kann

      Padam
  4. cik minah pun mkn babi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping