Sabtu, Mei 14, 2016

Wah! Nampak gayanya Si Menteri Besar Selangor tu sekarang sudah semakon berani membelakangi kepentingan Pakatan Haprak tu.

Jelas, dari tindakan yang ditonjolkan sejak akhir - akhir ini memperlihatkan seolah - olah Si Menteri Besar Selangor tu lebih cenderung menyokong PAS berbanding DAPigs dan PAN

Nak pulak bila Si Menteri Besar Selangor tu disokong oleh kartel - kartel yang menyokong kepimpinannya demi meraih keuntungan peribadi semata - mata.

Dengar katanya, Si Azmin tu kini mendapat sokongan kuat dari Bekas Menteri Besar Selangor yang melompat keluar dari PAS selepas pemilihan parti itu.

Pakatan diantara Mat Taib dan Si Azmin tu katanya lebih condong untuk menyebelahi PAS bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil bagi kawasan Parlimen Sungai Besar dan Parlimen Kuala Kangsar.

Sokomgan yang diberika  oleh Si Mat Taib tu dibuat dalam satu kenyataan secara terbuka supaya PAS bertanding dalam Pilihan Raya Kecil bagi kedua - dua kawasan Parlimen tersebut.

Bagi sesetengah pihak, sudah pasti tindakan Si Mat Taib itu akan mengecikkan hati pemimpin parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu secara tidak lansung. Begitu juga dengan DAPigs yang memusuhi PAS.

Tidak ketinggalan juga pemimpin PKR sendiri yang sejak kebelakangan ini dilihat semakin mula merasa curiga dengan tindak tanduk Si Menteri Besar Selangor tu secara diam - diam.

Apa yang jelas, persekongkolan diantara Azmin dan Si Mat Taib itu bukan sahaja membelakangi kepentingan Pakatan. Malah ianya boleh dianggap satu PENGKHIANATAN kepada DAPigs dan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu secara terbuka!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. klu dua parti pmbngkang brtnding maka cerahlah harapan bn utk menang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping