Jumaat, Mei 27, 2016

Heh! Tak malu sungguh Si Husam ni rupanya ye. Nampak sangat yang dia takde pendirian tetap. Tapi masih lagi nak berlakon watak seorang 'Lelaki Suci' yang tak pernah buat sebarang dosa.

Kot kalau Si Husam tu nak cari pengampunan, suruh la dia cari dengan Allah S.W.T. Suruh diabertaubat dengan apa yang telah dilakukan sebelum ini. Jangan buat tuduhan tak menentu.

Selama hari ini, Si Husam tu tak sedar ke berapa banyak dosa yang telah dia buat dengan mengkhianati parti yang telah menaikkan nama dia dalam arus Politik semasa pada ketikan ini.

Tapi, sejak dia terbuang dari saf kepimpinan, hilang jawatan dalam Rejim PAS Kelantan, membuatkan Si Husam tu mula jadi Gila Isim, meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Habis semua benda yang dibuat oleh PAS serba tak kena pada pandangan dia dan dikritik atas pentas ceramah secara terbuka. Lepas tu, pentas ceramah parti lawan pulak tu yang dia buat.

Tidakkah itu wajar dianggap sebagai satu dosa terhadap partinya sendiri? Dan bila PAS ambik tindakan, memecat keahlian dia dari parti tu, sibuk pulak dia nak buat rayuan supaya ditarik balik.

Dalam satu kenyataan yang dibuat hari ini, Si Husam tu hantar surat rayuan kepada Presiden PAS agar pemecatan itu ditarik balik dengan alasan ianya dibuat tanpa pendakwaan yang kukuh.
“Pendakwaan dibuat secara tangkap muat dan ambil mudah, tidak berdasarkan kata- kata sebenar dalam ucapan saya sebelum ini, selain atas alasan kerana menjadi saksi dalam satu kes sivil selepas mahkamah mengeluarkan sapina kepada saya,” katanya kepada media dalam sidang media khas di sini, hari ini.
Tak kukuh menda kejadahnya lagi Si Husam ni? Bukan ke selama ini dia dok asyik menghentam puak PAS tu siang dan malam dengan pelbagai andaian serta dakwaan yang tidak berasas?

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Husam tu membuktikan bahawa dia ni jenis manusia yang tak sedar diri. Dah banyak dosa yang dia buat pun, tapi dia masih alpa dalam kejumudan dendam peribadi terhadap parti dia sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. He's supposed to be Kelantan's brightest.

    BalasPadam
    Balasan
    1. No, he certainly is not. Never has been, really.

      Padam
  2. HUSE MUSE BULEH GI JILAT PUNGONG MAT SASABASUN

    BalasPadam
  3. husam dah bnyk buat silap...sejak jdi exco lgi. cukuplah husam...dok diam2..muhasabah diri.

    BalasPadam
  4. ha ha ha di bawang....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping