Sabtu, Mei 28, 2016

Alamak ai!!! Lama betul nak tunggu puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu ni nak buat pengumuman mengenai calon mereka bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar?

Sedangkan orang lain, takde masalah pun nak letak nama calon. PAS dan Barisan Nasional dah selesai dengan memperkenalkan calon mereka. Takkan parti Si Mat Sabu tu kecut kerandut?

Ketandusan calon sangat ke parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu sehingga terpaksa membuat semua orang menunggu sehingga hari Rabu depan untuk mengetahui siapa calon mereka?

Dalam kenyataan semalam, parti KUALI Si Mat Sabu tu mendedahkan bahawa pihak mereka hanya akan membuat pengumuman mengenai calon tersebut pada hari Rabu, 1 Jun 2016.
SHAH ALAM: Parti Amanah Negara (Amanah) akan mengumumkan calon parti itu bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) kawasan Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar, Rabu depan.
"Kita letak banyak nama sebagai calon antaranya Mat Sabu (Presiden Amanah Mohamad Sabu) dan Nizar (Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin)," kata Pengarah Komunikasinya, Khalid Abdul Samad pada sidang media di sini, Jumaat.
Beliau berkata calon juga tidak dikhususkan daripada kalangan anak tempatan. Kedua-dua PRK itu diadakan serentak pada 18 Jun ini dengan penamaan calon ditetapkan pada 5 Jun.
Secara tidak lansung, tindakan melengah - lengahkan pencalonan itu membuktikan bahawa puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu masih tercari - cari siapa yang sesuai untuk mewakili mereka.

Kalau susah - susah sangat, suruh je Si Mat Sabu tu bertanding. Setidak - tidaknya, Presiden parti KUALI tu ada jugak kerusi untuk dibangga - banggakan dengan orang lain. Takde la dia 'Merempat' bawah celah ketiak Si Tokong DAPigs tu 24 Jam!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. Kekawan arrkkk, hud hud pit pit put put wak wak meeting malam tadi diaorung kata mahadir jadi calon tanding.

    BalasPadam
  2. Walaupun aku pun tak gemar dan setuju dengan Mat Sabu, bersyukurlah kita Allah swt jadikan dia untuk kita semua. Kalau tak ada org macam dia ni memekak dan membangkang walaupun kekadang takde asas, bayangkanlah betapa bebasnya Najib buat macam2 hal. Ni ada org macam Mat Sabu ni, hari2 najib dan penyokong dia tukar2 alasan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak org mcm mat BU... ni..kepala otak kau. Cuba xray kepala dia..kosong..organ otak tak de dikepala dia..cuba xray kepala lutut dia..ha..ha..rupanya OTAK dia kat kepala lutut..hwa..hwa..

      Padam
  3. mat sabu pikir 40 kali nk jdi calon...takut kalah malu la sbb cakap besar.

    BalasPadam
  4. Amanah letak lembu pun bleh menang punya. Harey betoi

    BalasPadam
  5. Anom 1118 hang ni kembar Mat Sabu kah? Najib dah tak glamour sekarang tak ada kes. Guan Eng sudah ambil alih carta Perasuah Tegar No 1.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping