Isnin, Mei 16, 2016

Tindakan DAPigs yang memecat seorang ADUN mereka baru - baru ini hanya disifatkan sebagai saty langkah RETORIK semata - mata. Ianya tidak menggambarkan yang mereka ni 'Suci'.

Walaupun pada gambarannya, DAPigs ingin menampilkan seolah - olah mereka ni 'Bersih' dari amalan rasuah, namun pemecatan itu tidak menjustifikasikan keadaan sebenar parti itu sendiri.

Hakikatnya, DAPigs masih lagi sarat dengan amalan rasuah dan gengsterisme yang kian menular didalam parti itu. Malah tindakan mereka memecat keahlian ADUN itu juga tidak demokratik.

Bagaimana mungkin DAPigs boleh memecat seorang ADUN itu sebegitu sahaja dengan hanya berdasarkan kepada surat layang yang mereka terima kononnya dari ahli diperingkat akar umbi?

Kenapa DAPigs memanggil ADUN tersebut untuk mendengar penjelasan dari tuan empunya badan dan menjalankan siasatan secara menyeluruh sebelum dia dikenakan tindakan?

Yang lebih menghairankan, pemecatan itu hanya dibuat diperingkat Negeri sahaja. Ianya tidak dirujuk kepada Lembaga Disiplin parti terlebih dahulu. Adakah itu Adil bagi ADUN tersebut?

Kenapa tidak DAPigs mengajak ADUN tersebut 'Minum Kopi' terlebih dahulu sebelum sebarang keputusan diambil berkaitan isu yang melibatkan dirinya seperti yang dilakukan oleh Guan Eng?

Dan bagaimana pula DAPigs bertindak terhadap kes yang melibatkan Lim Guan Eng dalam isu pembelian rumah banglow mewah 'Terlajak Murah' sebelum ini? Kenapa dia tak kena tindakan?

Tidakkah itu membuktikan bahawa puak DAPigs ni mengamalkan dasar Keadilan yang Berat Sebelah? Bila mana pemimpin diperingkat bawahan, terus dikenakan tindakan dan dipecat.

Tapi, bila ianya melibatkan pemimpin atasan seperti Si Guan Eng tu, takde pulak sebarang tindakan yang diambil. Sebaliknya, DAPigs hanya memejamkan mata dan memekakkan telinga mereka sahaja. Itu membuktikan yang DAPigs ni sebenarnya Hipokrit semata - mata!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Blog bangang...Eh blogger babi....parti lain ada yang buat macam dap?....Pukimak ko la babi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puki mak ko lagi bagus kemut kot? Experience tu

      Padam
    2. Kepala korang klr kot mana yg mencarut stupid nih?

      Padam
  2. Blogger cibai

    BalasPadam
  3. Muhyiddin, Shapiee diajak minum kopi ke?

    BalasPadam
  4. kalu dah pig , pig juga le

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping